Gjest mrs H Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hej jeg er en dame på 32 år,har gått på cerazette i 2 år og sluttet 31 desember. Har ikke hatt mens det siste året jeg har gått på p-piller. Har de siste2 dagene oplevet kvalme morgen og nu i kveld, ømme bryster, og smerter i underlivet og opp i magen, tenker det bare er mens smerter, men er usikker pga kvalmen, smerter opspilthet opp i magen, er vel litt tidlig med evt graviditet, symptomer? Er lykkelig nygift, og ønsker oss barn,men tror du jeg kan være blitt gravid så fort? 0 Siter
KaVa Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Dersom du har hatt sex uten prevensjon, kan du selvsagt bli gravid. Men dersom du sluttet med p-pillen 31 desember (på slutten av et brett?) så er det nok litt tidlig for symptomer. Det du kjenner kan være kroppen som reagerer på at du har slutta på p-pillen. Hormonene kan spille deg et lite puss. Men når det er sagt: Mange opplever å bli gravide i første syklus etter endt p-pillebruk - så det er bare å stå på :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.