Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Som mamma burde du kanskje heller prioritere å være en god rollemodell. Du er blitt voksen nå og klær som utstråler modenhet er det du må velge.

Hva søren slags svar var det?? "Klær som utstråler modenhet"?Yeah right!

Og DU mener at bootcut-bukser ikke utstråler modenhet?Hva du mener er i grunnen veldig likegyldig, jeg kjøper klær som JEG liker, ikke som alle andre syns jeg "burde" ha....Dessuten, treige mammaer i kjedelige klær er det verste jeg ser!

Og hva vet du egentlig om min alder? jeg kan være 21 og jeg kan være 40, for den saks skyld.

Talentløst svar!

Gjest pregnant77

På Lindex har de mange fine og ulike modeller, både smale og brede.

Jeg liker best de somer smale i beina da. Kjøpte meg en dongeri med smale bein, og så en fleece joggebukse med brede bein, tenkte den var grei å ha med på føden eller om kvelden når jeg vil være mest mulig relaxed :)

Gjest pregnant77

Kapphal har mange kule og lindex. hvis ikke er det mamambutikker, men de er svin dyr, kjøpte en til 800 kr! (og en til 200 men den ble ødelagt første gang jeg brukte den )

Kappahl der jeg bor har dårlig utvalg av mammaklær, men jeg ble positivt overrasket over Lindex :-)

På HM har de også en del fint, men det er ikke alt som er min smak.

Har vært på babybutikker og, men der er det ofte dyrt, og enkelte av modellene er ikke helt min stil.

Som mamma burde du kanskje heller prioritere å være en god rollemodell. Du er blitt voksen nå og klær som utstråler modenhet er det du må velge.

*fniser*

Hjelp - jeg bruker dongeribukser - ergo er jeg ingen god rollemodell for ungene mine.

*vrir seg av latter*

Annonse

Kappahl der jeg bor har dårlig utvalg av mammaklær, men jeg ble positivt overrasket over Lindex :-)

På HM har de også en del fint, men det er ikke alt som er min smak.

Har vært på babybutikker og, men der er det ofte dyrt, og enkelte av modellene er ikke helt min stil.

Kaphal er er kjempe bra.. Jeg liokte H&M best. Men selvsagt, alle har forskjellig klessmak. heldigvis.. er jo mange sider på nettet, men da er det vanskelig å vite om den er god på osv. Kan jo selv sagt returnere, men det er litt stress synes jeg.

Finn.no har også brukt mamma klær...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...