Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mannen min vil ha litt mer spennende sexliv. I 18 måneder har jeg jeg prøvd å tilfredstille hans behov. Har prøvd analsex, stripping, latex-klær,dominans, etc. Jeg liker ikke alt sammen så godt, er litt mer A4 en han er. Selv om jeg prøver så er det aldri godt nok. Han føler at han meg dra meg etter hele tiden og jeg føler meg presset og ikke sexy som meg selv. Han var utro for 10 måneder siden. Jeg prøver fortsatt. I det siste er han bare interessert i sex hvis det er noe nytt hver gang. Han foreslår at vi kutte ut sex en stund for å konsentrere oss om å bli venner igjen. Jeg tror han vil ha et åpent forhold hvor han kan ha sex med kvinner mer likt til han. Selv om jeg prøver jeg får det ikke til, tidligvis. Han sier at han har ingen rett å be om det men hvis jeg vil gi min samtykke som en gave til han...HVA SKAL JEG GJØRE? Tanken av han med en annen gjør meg kvalm men...tanken av å miste han helt er uutholdelig.

HJELP!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29632-%C3%A5pent-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du går på akkord med deg selv og det vil det ikke komme noe godt ut av. Du vil garantert ikke klare å tilfredsstille det han søker når du ikke har klart det til nå med dine forsøk.

Han søker nok mer andre kvinner enn forkjellige type sex med deg, så derfor vil han stadig søke noe annet.

Det høres desverre ikke ut som om forholdet deres vil vare hvis du ikke er villig til å slippe han helt løs, noe jeg mener du ikke skal gjøre. Han vil stadig søke noe annet og det skal mye til at du klarer å hindre han i å gjennomføre det også.

Lykke til i alle fall:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29632-%C3%A5pent-forhold/#findComment-118598
Del på andre sider

Du går på akkord med deg selv og det vil det ikke komme noe godt ut av. Du vil garantert ikke klare å tilfredsstille det han søker når du ikke har klart det til nå med dine forsøk.

Han søker nok mer andre kvinner enn forkjellige type sex med deg, så derfor vil han stadig søke noe annet.

Det høres desverre ikke ut som om forholdet deres vil vare hvis du ikke er villig til å slippe han helt løs, noe jeg mener du ikke skal gjøre. Han vil stadig søke noe annet og det skal mye til at du klarer å hindre han i å gjennomføre det også.

Lykke til i alle fall:-)

Takk for at du tok tid til å skrive. Det du skrev får meg til å tenke litt. Jeg må være forberedt på det verste i tilfelllet det er verste som er sant.

Forresten, er du mann eller kvinne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29632-%C3%A5pent-forhold/#findComment-118603
Del på andre sider

Hvorfor er tanken på å miste ham uutholdelig?

Økonomi? Fasade?

Herregud menneske, du har det jo ikke bra med han, hvor langt skal du synke i selvaktelse?

Jeg glemte å nevne at han og jeg har vært sammen i snart 10 år. Vi har hatt det veldig bra sammen før. Dette her er forholdsvis ny. Jeg lurer om han går gjennom et slags midtlivs-krise. Jeg vil få tilbake det gode forholdet vi engang hadde...med litt variasjoner i sexlivet, mer spenning...men jeg synes det går over grenser nå. Håper å få ordne dette her uten å ødelegge vår familie. Vi har barn sammen også.

Takk for din mening.

Er du mann eller kvinne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29632-%C3%A5pent-forhold/#findComment-118607
Del på andre sider

Annonse

Gjest krøsus

Jeg glemte å nevne at han og jeg har vært sammen i snart 10 år. Vi har hatt det veldig bra sammen før. Dette her er forholdsvis ny. Jeg lurer om han går gjennom et slags midtlivs-krise. Jeg vil få tilbake det gode forholdet vi engang hadde...med litt variasjoner i sexlivet, mer spenning...men jeg synes det går over grenser nå. Håper å få ordne dette her uten å ødelegge vår familie. Vi har barn sammen også.

Takk for din mening.

Er du mann eller kvinne?

Jeg er mann, hvis det betyr noe.

Det at dere har vært sammen i ti år, og har barn, er i seg sjøl ikke god nok grunn til å holde på noe som ser ut til å bli mer og mer meningsløst. Når man har kommet inn i et slikt uføre som dere, så er det som regel VELDIG vanskelig å finne tilbake til noe som var.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29632-%C3%A5pent-forhold/#findComment-118612
Del på andre sider

Gjest Langøre

Det er ikke enkelt å forlate noe som har vart i ti år. Men kjære deg, å tvinge seg selv til å gjøre noe man ikke liker bare for å tilfredsstille partneren er IKKE riktig! Du har gjort mer enn nok allerede for å redde dette forholdet. Mannen din vil tydeligvis ha i pose og sekk, og samme hva du gjør er han ikke fornøyd. Han har allerede vært utro. Tror du du kan beholde/gjenopprette tilliten til ham hvis du lar ham holde på med andre som han selv vil?

Tenk hvis du skulle gi råd til en venninne i samme situasjon - ville du rådet henne til å gå på akkord med seg selv på den måten?

Jeg (som er av hunkjønn :-) ønsker deg lykke til, uansett hva du velger å gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29632-%C3%A5pent-forhold/#findComment-118644
Del på andre sider

Det er ikke enkelt å forlate noe som har vart i ti år. Men kjære deg, å tvinge seg selv til å gjøre noe man ikke liker bare for å tilfredsstille partneren er IKKE riktig! Du har gjort mer enn nok allerede for å redde dette forholdet. Mannen din vil tydeligvis ha i pose og sekk, og samme hva du gjør er han ikke fornøyd. Han har allerede vært utro. Tror du du kan beholde/gjenopprette tilliten til ham hvis du lar ham holde på med andre som han selv vil?

Tenk hvis du skulle gi råd til en venninne i samme situasjon - ville du rådet henne til å gå på akkord med seg selv på den måten?

Jeg (som er av hunkjønn :-) ønsker deg lykke til, uansett hva du velger å gjøre.

Kanskje dette er bare et midtlivs-krise for han. Han vil at vi skal ikke ha sex en stund fordi han vil ikke presse meg eller såre meg mer. Vil konsentrere seg om å bli venner igjen. Hvis vi gjøre det UTEN at vi prøve et åpent forhold, kanskje vi har muligheten å finne hverandre igjen. En kompromise vi er fornøyd med begge to.

Jeg elsker han og jeg tror innerst inne at han elsker meg og.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29632-%C3%A5pent-forhold/#findComment-118666
Del på andre sider

Gjest Langøre

Kanskje dette er bare et midtlivs-krise for han. Han vil at vi skal ikke ha sex en stund fordi han vil ikke presse meg eller såre meg mer. Vil konsentrere seg om å bli venner igjen. Hvis vi gjøre det UTEN at vi prøve et åpent forhold, kanskje vi har muligheten å finne hverandre igjen. En kompromise vi er fornøyd med begge to.

Jeg elsker han og jeg tror innerst inne at han elsker meg og.

Denne gangen høres du ihvertfall mer positiv ut, det er bra :-) Man blir lett desillusjonert når man føler seg langt nede - jeg vet hvordan det er. Jeg håper det ordner seg for dere, uten at du trenger å ofre selvfølelsen din.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29632-%C3%A5pent-forhold/#findComment-118687
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Jeg synes det høres ut som om mannen din leter etter en ny seksuell identitet, dvs. hva han tenner på, om han er tiltrukket av –ismene osv.

I hans søken og din følelse av å bli dratt etter av ham, er det ikke noe dere har vært borti som begge har hatt utbytte av, som dere kan gå videre på – og ha et positivt forhold til - begge to?

Ikke gå med på sex utenfor rammer du selv synes er ok, uansett hvor redd du er for å miste ham, er det verre om du mister selvrespekten. Han synder i tilfelle mot en av sexens grunnregler, at all sex skal være samtykkende – om han presser deg til sex du ikke liker i det hele tatt.

Det er kanskje ikke så dumt å ta en pause og finne hverandre som venner, men da bør han være lojal om deg og legge vekk planer om andre forhold samtidig, ellers høres det ut som om utgangspunktet blir helt feil. Han velger deg som venn, men andre som elskerinner, mens du har lyst til å være begge deler for ham.

Lykke til! Håper dere finner hverandre igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29632-%C3%A5pent-forhold/#findComment-118829
Del på andre sider

Gjest betrayed til Gro Isachsen

Jeg synes det høres ut som om mannen din leter etter en ny seksuell identitet, dvs. hva han tenner på, om han er tiltrukket av –ismene osv.

I hans søken og din følelse av å bli dratt etter av ham, er det ikke noe dere har vært borti som begge har hatt utbytte av, som dere kan gå videre på – og ha et positivt forhold til - begge to?

Ikke gå med på sex utenfor rammer du selv synes er ok, uansett hvor redd du er for å miste ham, er det verre om du mister selvrespekten. Han synder i tilfelle mot en av sexens grunnregler, at all sex skal være samtykkende – om han presser deg til sex du ikke liker i det hele tatt.

Det er kanskje ikke så dumt å ta en pause og finne hverandre som venner, men da bør han være lojal om deg og legge vekk planer om andre forhold samtidig, ellers høres det ut som om utgangspunktet blir helt feil. Han velger deg som venn, men andre som elskerinner, mens du har lyst til å være begge deler for ham.

Lykke til! Håper dere finner hverandre igjen.

Jeg var enige i å prøver nye ting, får et mer spennende sexliv (er fortsatt). Noe av det ve gjøre liker vi begge to. Problemet er at han er aldri fornøyd. Jeg bare be om en kompromisse. Forstår ikke at det skal være så vanskelig.

Det virker som han har et bilde i hodet av "drømmekvinnen" i senga og han er ikke fornøyd med mindre en det. Han har sagt mange ganger at jeg er den beste elskerinne han har hatt og jeg er veldig nær til det han ønsker nå. Vi har ellers et bra forhold og forstår ikke hvorfor han henger seg opp i de få ting som mangler.

Høres det ut som et midtlivs krise han går gjennom? Han er 36 år gammel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29632-%C3%A5pent-forhold/#findComment-119271
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...