jane27 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg trenger noen synspunkter fra noen her. for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg var sammen med en gutt i 3 år, vi hadde det fint en stund, men så ble jeg usikker på meg og han, og vi har hatt det mye tungt og vanskelig sammen. så ble det slutt, men i 1 år hadde vi omtrent samme kontakt, med av og på. vi prøvde å bygge opp forholdet slik at vi kunne bli sammen igjen. jeg elsket han mye, og han elsket meg og. men lenge så var vi sinte på hverandre, vi såret hverandre og var stygge med hverandre. vi kunne ikke prate med hverandre uten at det ble krangling og surmulinger. han skiftet stadig meninger og sa en ting, men gjorde det motsatte. jeg ble så utrygg på han, gikk med konstant utrygghet inni meg. Jeg var redd for at han ville bli glad i andre jenter, og gå tilbake til eksen sin. jeg følte jeg ikke var god nok for han. Jeg ble og avhengig av han og veldig sjalu, sjekket mob hans og alt muligt. Han hadde kontakt med ei han jobbet med, de flørtet litt på mob. men de avsluttet kontakten pga meg. så i november, orket jeg ikke mere, jeg ble så deprimert og tenkte hele tiden på han, jeg savnet han, samtidig som jeg hatet han. følelsene vekslet hele tiden. jeg klarte ikke å jobbe eller noe. han brydde seg ikke om meg heller følte jeg. jeg skrev mange stygge ord til han, men det gjorde han aldri til meg, men han skubbet meg ut av bilen og dro i sinne ofte. i denne tiden så har jeg ikke tatt kontakt, han sendte meg noen få mldr på sms, men jeg svarte ikke. jeg hadde alikevell lyst å ringe og svare han, men klarte ikke pga smerten. nå for noen få dager siden så sendte han meg en sms, han håpte at jeg hadde det bra. jeg følte meg bra, så jeg ringte han, vi pratet en stund, og jeg dro ut til han for han tilbød seg å hjelpe meg med noe. jeg gjorde det, følte meg litt spent. han ordnet problemet mitt. og vi satt å pratet. han tok seg noen drammer, og spurte om jeg ville ha, jeg sa nei, men tilslutt tok jeg noen, og det var greit at jeg overnattet der. Vi pratet om oss, han sa at han hadde tenkt og savnet meg, han hadde kjørt noen ganger innom meg, men han hadde ikke turt å ringe på døren min. jeg sa at jeg hadde det og. han sa at han hadde litt følelser for meg ennå, og han snakket om at han angret ikke på den tiden vi hadde hatt sammen. Han sa at exen hans og datteren hans hadde vært hos han i julen, han måtte jobbe mye, så datteren kunne ikke være alene hos han. jeg spurte om de var sammen, men det var de ikke. de er kun gode venner sa han, jeg spurte om de hadde hatt sex sammen, og det hadde de hatt sa han. det gjorde litt vondt å vite det, jeg sa at jeg dater en type og det er mulig vi blir sammen sa jeg. han håpte jeg hadde det bra, og han ønsker meg alt godt sa han. vi gråt og klemmet hverandre mens vi pratet. Så spurte jeg om jeg kunne få ligge på armen hans, og det fikk jeg sa han. vi la oss, og ting skjedde, så vi hadde sex. jeg sov dårlig den natten, men dagen etterpå snakket vi som vi gjorde kvelden før. jeg spurte om han var intressert i eksen sin og han sa at han var det ikke, men han utelukket ikke at de kunne ha sex igjen hvis det skjedde. men han sa det som om at han var kåt og hun var tilgjengelig. derfor hadde de hatt sex. Så begynte vi å flørte litt og det førte til at vi hadde sex igjen. jeg følte meg plutselig litt dum, følelser og tanker kom igjen nå. jeg sa det til han, han sa at vi hadde ikke gjordt noe galt for vi var single begge to. og han sa at han trengte ikke sex på lenge fordi vi hadde hatt så god sex sammen. han sa at det var bedre å ha sex med meg enn hun andre eksen sin. vi ble enige om å ha kontakt, men om kvelden så gråt jeg veldig mye, følte tanker og følelser for han kom frem igjen. nå noen dager etterpå føler jeg meg bedre, jeg tenker på han. så i kveld pratet jeg med han, han sa at han følte at ikke noe var riktig. det var ikke riktig å ha sex med hun og meg på kort tid. jeg forstår jo det. men kanskje vi skal la være å ha kontakt sa jeg. nei han ville ha litt kontakt med meg sa han. Og nå vet ikke jeg noenting lenger. jeg vet ikke hvorfor han er slik mot meg. han gir utrykk for at han har følelser for meg, men vil ikke ha noe forhold. for han sa at vi er forskjellige og etter all dritten så ville han ikke ha noe forhold med meg nå. jeg var enig der, men tenk hvis følelsene våre blir sterkere for hverandre da spurte jeg? ja da blir de det sa han. Jeg er redd for å bli glad i han igjen, for jeg hatt slitt veldig for å komme over han, er vel ikke kommet over han ennå. Og jeg syns ikke det er noe gøy å tenke på at han roter med hun andre eksen sin, for hun vil ha han tilbake, men han vil ikke ha hun sier han. så hva skal jeg gjøre? jeg tenker mye nå og jeg både vil ha kontakt og ikke kontakt med han. han jeg dater liker jeg, men vet ikke hvordan det vil bli med han og meg. Håper noen vil skrive litt til meg, setter enorm pris på det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296330-eksen-vil-ha-kontakt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola mi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Her er det bare rot. Du får igjen alle de negative følelsene som tidligere for eksen din. Det betyr at du ikke har godt av å holde kontakt med han. Derfor vil jeg si så fort og så enkelt om at du bør holde deg vekke fra ham og ikke ta kontakt tilbake om du får ny melding. Om det blir noe seriøst med han du dater med nå tror jeg ikke. For da hadde du ikke hatt sex med eksen selv etter noen drinker. Så dropp den nye også og start året helt påny! Det finnes mange gode menn derute som er snille og greie og som du kommer til å elske! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296330-eksen-vil-ha-kontakt/#findComment-2391547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvorfor tror du at det blir så mye bedre for deg nå i forhold til før? Skulle det være noen grunn for det? Du hadde det ikke bra i forholdet med han før og det skal mye til for at du får det bedre om du fortsetter med han. Hvis du absolutt liker og ha et slikt jojo liv, så får du velge han da, men jeg skjønner ikke hvofor du ikke streber etter noe bedre enn dette. Hvorfor han har sex med deg er vel ganske innlysende, han gjør som han gjør med eksen, han er kåt og du er tilgjengelig. Han har det jo som plommen i egget, bare å hoppe i seng med den ene eksen etter den andre. Dette bør du tenke nøye over. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296330-eksen-vil-ha-kontakt/#findComment-2391564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane27 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Her er det bare rot. Du får igjen alle de negative følelsene som tidligere for eksen din. Det betyr at du ikke har godt av å holde kontakt med han. Derfor vil jeg si så fort og så enkelt om at du bør holde deg vekke fra ham og ikke ta kontakt tilbake om du får ny melding. Om det blir noe seriøst med han du dater med nå tror jeg ikke. For da hadde du ikke hatt sex med eksen selv etter noen drinker. Så dropp den nye også og start året helt påny! Det finnes mange gode menn derute som er snille og greie og som du kommer til å elske! ja jeg trenger å høre det rett frem av andre. Det er jo klart at jeg ønsker ikke å få det livet jeg hadde med han før igjen. Men tenker jo på at mye var min feil og, men han er ikke perfekt selv. Det er vel egentlig slik at jeg ønsker å kutte kontakten med han igjen, men jeg er usikker, tenk hvis vi kan få det fint igjen? for vi har hatt det mye fint og sammen. jeg har ikke vært helt enkel jeg heller. han kan være så god, men vi er forskjellige, han liker ikke så godt å kose, jeg liker å kose. han er mer aktiv, jeg er mer rolig. og for å være brutal, så ble han kåt på meg, og han fikk seg med oss begge når han ville. men han sa at han syns det var feil å rote med oss begge. jeg orker ikke mer tull og mer rot, for jeg har slitt mye. Så da er det kanskje best å kutte ut all kontakt? selv om han er blitt koseligere og lettere å prate med nå enn før? jeg trenger fortsatt synspunkter her. ja jeg vet jeg er treig og sikkert dum, men 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296330-eksen-vil-ha-kontakt/#findComment-2391788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 ja jeg trenger å høre det rett frem av andre. Det er jo klart at jeg ønsker ikke å få det livet jeg hadde med han før igjen. Men tenker jo på at mye var min feil og, men han er ikke perfekt selv. Det er vel egentlig slik at jeg ønsker å kutte kontakten med han igjen, men jeg er usikker, tenk hvis vi kan få det fint igjen? for vi har hatt det mye fint og sammen. jeg har ikke vært helt enkel jeg heller. han kan være så god, men vi er forskjellige, han liker ikke så godt å kose, jeg liker å kose. han er mer aktiv, jeg er mer rolig. og for å være brutal, så ble han kåt på meg, og han fikk seg med oss begge når han ville. men han sa at han syns det var feil å rote med oss begge. jeg orker ikke mer tull og mer rot, for jeg har slitt mye. Så da er det kanskje best å kutte ut all kontakt? selv om han er blitt koseligere og lettere å prate med nå enn før? jeg trenger fortsatt synspunkter her. ja jeg vet jeg er treig og sikkert dum, men Det er ikke bra å ha kontakt med eksen bortsett fra om det er barn inne i bilde eller i andre helt spesielle tilfeller. Det her er ikke noe helt spesielt tilfelle synes jeg. Hva gir det deg egentlig? Vær litt ego her og ta hensyn til kun deg selv. Han kan godt være lei seg han, men du må ta hensyn til deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296330-eksen-vil-ha-kontakt/#findComment-2395923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwin Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er ikke bra å ha kontakt med eksen bortsett fra om det er barn inne i bilde eller i andre helt spesielle tilfeller. Det her er ikke noe helt spesielt tilfelle synes jeg. Hva gir det deg egentlig? Vær litt ego her og ta hensyn til kun deg selv. Han kan godt være lei seg han, men du må ta hensyn til deg selv. Det er klart du savner han, men du må la fornuften styre deg litt her nå. Snart savner du han ikke lenger. Han gjorde deg utrygg og brakte frem slemme ting og handlinger i deg. Da er det vel ikke noe godt forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296330-eksen-vil-ha-kontakt/#findComment-2395924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.