Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mann i 2 år. Han var i slutten av 30 årene.Vi var aldri samboere. Han brukte lang tid på å få min oppmerksomhet før vi ble kjærester. Han hadde fra før liten erfaring med jenter. Jeg ble veldig glad i han, og han sa da vi ble sammen at jeg var det beste som hadde hendt han. Han fikk også større selvtillit. Men da vi hadde vært i sammen i ca. 1/2 år, begynte han å bli mindre oppmerksom mot meg.Da jeg spurte han direkte om han ikke var like glad i meg, så sa han at ingenting var forandret i følelsene for meg. Samstundes som jeg synst han var mindre oppmerksom, begynte jeg å lure på om han var forelsket i en jente i omgangskretsen vår. Hun hadde også kjæreste. Det var mange små ting som gjorde at jeg fikk denne mistanken.Jeg opplevte dette så "tabu" at jeg tørte aldri å spørre han om det stemte. Jeg var veldig redd for å beskylde han og gjøre han urett.De neste månedene fikk jeg ingen tegn som avkreftet at jeg tok feil.I utgangspunktet var det utenkelig for meg å tro at han kunne bli fysisk utro. Når vi hadde sex, brukte han alltid kondom. Pakkene med kondom hadde han alltid i et skap på soverommet sitt. I min fortvilelse så begynte jeg å telle antall kondomer som var i skapet. Etter en tid oppdaget jeg antallet ikke alltid stemte, det "manglet" av og til 1 eller 2 stk. Dette forklarte jeg med at han kanskje hadde liggende i bukselommer eller lommebok(som han tok med når han skulle besøke meg). Etterhvert var det fler og fler som manglet, dvs. at jeg visste at de ikke var brukt ilag med meg. Da vi snakket om å få barn, så sa han at han ønskte å få barn ilag med meg. Men han ville vente. På et tidspunkt hadde han kjøpt et lager på 50 stk. Kort tid etter dette kom det en periode på 2 mnd. da vi av ulike grunner såg hverandre veldig skjelden. Da jeg skulle sjekke "lageret" etter denne lange "pausen", fikk jeg sjokk. Det manglet 20 stk.!! Jeg klarte ikke å tro at han var utro, til tross for at han ofte skuffet meg, f.eks. prioriterte ofte vennene fremfor å være ilag med meg. Jeg hadde like sterk mistanke som før om at han var forelsket i denne bestemte jenta. Men jeg klarte ikke tro at verken han eller hun ville gå bak ryggen min og kjæresten hennes. Jeg hadde skyldfølelse for disse mistankene, og prøvte å overbevise meg selv om at jeg tok feil. Jeg klamret meg til en ide`om at han brukte kondom når han onanerte. Vi hadde jevnlig sex i de 2 årene vi var sammen. Da det ble slutt, kofronterte jeg han med mistanken om at han var forelsket. Han nektet for dette, men jeg klarer ikke å tro at jeg har inbilt meg alt jeg har følt og "sett". Grunnen til jeg skriver, er at det plager meg veldig at jeg ikke har fått svar på hva han brukte kondomene til. Jeg tør ikke spørre han, for jeg ønsker å ha et bra forhold til han. Jeg har hatt stor kjærlighetssorg og er fortsatt ikke komt helt over det. Jeg ønsker svar fra både fagperson og andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296400-var-han-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at dette ikke er det svaret du ønsker deg, men dessverre så er det nok mye mer som taler for at han har vært utro enn at han ikke har vært det.

Jeg synes det høres rart ut å bruke kondomer ved onanering, men jeg er jo ikke mann så jeg vet ikke sikkert.

Jeg ville spurt han, hvis han har vært utro så er det jo han som har gjort noe galt og ikke du.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296400-var-han-utro/#findComment-2392605
Del på andre sider

Går ikke an å konkudere om han har vært utro eller ei om det mangler kondomer i skapet. Synes hele fyren virker merkelig, sånn som du fremstiller ham.

Tror du skal høre på din egen "magefølelse", jeg, og så tror jeg du kan prise deg heldig som nå kan finne en som ikke nødvendigvis må ha et berg med kondomer på badet. :-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296400-var-han-utro/#findComment-2393053
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig noen som gjør det? Evt. hvorfor? *grønn -og dame* ;)

Har aldri gjort det selv, men har da hørt at noen gjør det, det er nok svært få som bruker denne metoden. Det er nok på grunn av søl, men man kan jo da heller tømme seg i et papir. Noe søl blir det uansett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296400-var-han-utro/#findComment-2393423
Del på andre sider

Har aldri gjort det selv, men har da hørt at noen gjør det, det er nok svært få som bruker denne metoden. Det er nok på grunn av søl, men man kan jo da heller tømme seg i et papir. Noe søl blir det uansett.

Jeg innser jeg burde ha tenkt at det var dette som var grunnen, men jeg så bare for meg en eller annen rar fetisj :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296400-var-han-utro/#findComment-2393481
Del på andre sider

Annonse

Gro Isachsen, Sexolog

Umulig å si noe sikkert om hva som kan ha vært årsaken til at bunken med kondomer minket - for eksempel: Om han gikk med kondomer i lommeboka eller i lommene bør de skiftes ut ofte. De går ut på dato. Han kan ha brukt kondom på en “but plug” dvs. analt, eller han kan ha brukt de under onani osv.

Uansett – gå videre i livet ditt. Ikke bruk energi og på å tenke bakover. Let heller etter en mann som er innstilt på et mer forpliktende forhold. En som er på samme sted i livet som du. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296400-var-han-utro/#findComment-2394136
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...