Gjest Spain Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei! Vi har vert i et forhold nå i 1,5 år.. Og han har oppført seg på denne måten i 1 år! Vi bodde sammen med andre de første 6 mnd så d ble lite sex. Men når vi flyttet sammen hadde vi sex hver dag. Da flyttet vi der jeg kommer fra og det var bare mine venner der. jeg hadde ikke sett de på 1 år og når vi var på fest sammen med de så var ikke han min første prioritet den første tiden. Men fra første fest så klikket han og bynte å skulle stikke av osv... Men for å komme til poenget. Etter det så ble ikke han så sexuelt tiltrekkende for meg.. Han klagde over at han ikke fikk nok oppmerksomhet og var veldig sjalu. Jeg får ikke lov å gå ut med mine venner lengre..Han syter og klager over at han ikke får sex mens min sex lyst bare synker. Jeg sa til han at han måtte slutte å mase ca 30 ganger før han forsto. Og da maste han ikke på 3 dager og da mente han jeg glemte han. Sånn gikk det om igjen og om igjen. Men ingenforbedring. Jeg sa til han at jeg klarer ikke å ha sex med en persom som konstant maser om det og krangler om det.Da forsvinner alt av sex lyst. Men nå har det gått et år og vi har flyttet til dit vennene og familien hans bor, fordi han sa han kom til å føle seg masse bedre her,og da kom alt til å bli bedre.. Men nå har vi bodd her i 3 mnd og d er ikke bedre i d heletatt! Kansje verre.. Jeg tok initaiv og vekkte han noen netter for å ha sex men så bynte han å mase igjen. Fordi vi var hjemme hos familien min og jeg hadde mensen! så han fikk ikke no den uka. Og siden han maste så har vi ikke hatt sex på 2 uker. Jeg prøver å få han til å forstå at masing "turns me off" men han skjønner det ikke! Og at han ikke klarer å respektere at jeg må ha noe annet en masing, krangel og kjeft for å bli KÅT! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296493-kj%C3%A6resten-min-er-sex-gal-men-bare-etter-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
RZO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det dette du vil? Ta en sjefsavgjørelse for ditt eget liv - som vil gjøre deg lykkelig. Tips, finn en som bor på samme planet som deg...:-) Lykke til. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296493-kj%C3%A6resten-min-er-sex-gal-men-bare-etter-meg/#findComment-2393052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noortje Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Når jeg leste overskriften din så lurte jeg egentlig på om dette egentlig var ett problem, men kjæresten din har nok andre store problemer med selvbekreftelsen sin. Om han ikke får hjelp så kommer han nok bestandig til å være på jakt etter bekreftelse. Jeg mister selv lysten ved masing om sex og skjønner deg godt, og det virker ikke som han forstår hva du sier/mener. Jeg hadde nok vurdert å komme meg videre selv om jeg tror kanskje en personlighet som kjæresten din kan være litt vanskelig å bryte opp med. Men dette er bare en antagelse og jeg håper det er feil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296493-kj%C3%A6resten-min-er-sex-gal-men-bare-etter-meg/#findComment-2393983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ogsaa vaert bort i "en saann en". En ting var masinga hele dagen lang. En annen ting var den fysiske delen. Jeg kunne staa aa lage mat, vaske opp, se paa tv, eller hva som helst. Da kom han over meg, jokket (!) paa meg, befoelte meg..Ja i det hele tatt... Jeg fikk ikke gaa i fred! Jeg ble moekkalei, sint og mista totalt all lyst paa han. Han boed meg til slutt i mot! Jeg endte forholdet vaart til slutt, men ogsaa av flere grunner enn dette. Han var rett og slett umoden, ogsaa mht. denne sex fikseringa. Tenk noeye igjennom om du vil dette! Det skal mye til for at en slik person forandrer seg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296493-kj%C3%A6resten-min-er-sex-gal-men-bare-etter-meg/#findComment-2394007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Øre-, nese- halskirurg Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ogsaa vaert bort i "en saann en". En ting var masinga hele dagen lang. En annen ting var den fysiske delen. Jeg kunne staa aa lage mat, vaske opp, se paa tv, eller hva som helst. Da kom han over meg, jokket (!) paa meg, befoelte meg..Ja i det hele tatt... Jeg fikk ikke gaa i fred! Jeg ble moekkalei, sint og mista totalt all lyst paa han. Han boed meg til slutt i mot! Jeg endte forholdet vaart til slutt, men ogsaa av flere grunner enn dette. Han var rett og slett umoden, ogsaa mht. denne sex fikseringa. Tenk noeye igjennom om du vil dette! Det skal mye til for at en slik person forandrer seg... Merkelig smak du har mht menn... men, men, smak og behag? Selv ville jeg aldri ha falt for noen som oppfører seg slik du beskriver din kjæreste gjorde. Dine preferanser sier i grunnen meget om deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296493-kj%C3%A6resten-min-er-sex-gal-men-bare-etter-meg/#findComment-2394074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.