Gå til innhold

Var dette utroskap?

Anbefalte innlegg

Morning Glory

For et par år siden var jeg på en studietur (tre mnd) til Asia. Jeg møtte her en gutt som jeg vel ble litt sjarmert av, men som overhodet ikke var min type. Vi fikk aldri spesielt god kontakt, utover noen samtaler i fylla, og jeg visste aldri helt hvor jeg hadde ham. Det kan tilføyes at han hadde kjæreste hjemme han også.

En kveld vi var på en fest på en strand, fikk vi det for oss at vi skulle ta et nattbad, og fordi det var praktisk tok vi av oss alle klærne. Det var mørkt, så jeg så ikke at han var naken. Ettersom jeg hadde et markert bikiniskille, trodde han at jeg fortsatt hadde på meg undertøyet, og vi lo godt av det. Vi badet, men var ikke i nærheten av å røre hverandre.

Jeg har egentlig ikke hatt dårlig samvittighet for dette, ettersom jeg aldri ville at det skulle skje noe mer. I det siste har jeg imidlertid blitt plaget av å tenke på dette. Har jeg vært utro? Jeg hadde jo ikke likt at kjæresten min gjorde det samme. Men hadde han gjort det, ville jeg vel ikke klassifisert det som utroskap. Har han gjort noe tilsvarende, ville jeg dessuten satt pris på at han lot være å fortelle det til meg. Vi er begge av den oppfatning at det er i orden å flørte med andre så lenge det ikke utvikler seg til noe mer seriøst.

Har jeg vært utro? Og bør jeg si det til ham? Jeg er redd for at det skal bli slutt mellom oss dersom jeg sier det, ettersom det kan høres mye mer seriøst ut enn det var for meg da det skjedde. Det er også lenge siden. Hva mener dere? Selv om jeg gikk over streken - er det greit å ha en slik hemmelighet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296509-var-dette-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hehe;) Det var vel egentlig uskyldig, ja...

Uskyldig var det, men jeg hadde definitivt ikke likt det om min kjære hadde nakenbadet med en annen kvinne! Noe av ham er tross alt forbeholdt meg. :o)

Husker det var en tråd her inne en gang om en kar som stadig var på nakenbading med en venninne, det var kjæresten hans som ikke likte dette helt. Jeg spurte da min kjære om han hadde villet nakenbade sammen med XXX (hans venninne) og da brast han i latter:"Næææi!" :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296509-var-dette-utroskap/#findComment-2393242
Del på andre sider

fuji1365380447

Hehe:) En bekjent jeg var litt betatt av for å være helt korrekt.

Så det du egentlig har dårlig samvittighet for er at du var litt betatt av en annen mann?

I lange forhold så må man nok lære seg å takle å bli betatt av andre. Det behøver ikke å bety slutten av forholdet, så lenge man klarer å begrense seg til litt flørt og betatthet.

Jeg er person som lett blir betatt og småforelsket i flotte menn. Men jeg elsker mannen min, og ville aldri finne på å gjøre noe mer enn å flørte litt.

Se på dette som en spennende flørt som gjorde den dagen litt ekstra morsom. Det er ikke noen grunn til å fortelle dette til kjæresten din.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296509-var-dette-utroskap/#findComment-2393253
Del på andre sider

Nei, hun kan jo godt fortelle det til alle på DOL -- bare ikke til den personen hun sier hun elsker. So much for love... ;)

Hvis mannen min hadde gjort noe slikt, så ville jeg helst ikke visst om det. Selv om jeg ikke er av den sjalu typen, tror jeg nok jeg ville blitt sjalu dersom han hadde bada naken sammen med en annen dame, selv om det ikke betydde noe for ham.

Jeg hadde neppe forlangt skilsmisse etter en slik handling (noe jeg nok hadde gjort dersom han var utro), men jeg ville slitt med det en stund etterpå.

Man trenger ikke dele _alt_ med kjæresten sin og hva godt kan det komme ut av å fortelle ham dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296509-var-dette-utroskap/#findComment-2394323
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...