Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært singel snart et års tid, etter å ha vært i et samboerforhold i 8 år. Har møtt en jeg liker godt, og vi kommuniserer bra.

Dessuten er han en reser til å kline, noe jeg syns er veldig viktig. Har ikke hatt sex ennå, men jeg tenker "hva om han bare er ute etter en ting? Orker ikke bli såret igjen, har opplevd grov utroskap, så derfor er jeg blitt litt skeptisk til menn...Flere som tenker sånn?

Han virker absolutt ikke som en som ville føre meg bak lyset, men jeg tenker sånn likevel... For meg er nemlig sex noe som betyr mye, og som jeg ikke har med menn jeg ikke er sammen med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296521-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frøken på date

Hm, da skal du kanskje rett og slett ikke ha sex med ham med det første, men faktisk vente en god stund.

Hvis han er en seriøs type, så vil han være litt tålmodig med deg.

Vil karakterisere som noe "lett på tråden" i min ungdomstid.

Sånn i ettertid, ser jeg at jeg på den måten tiltrakk meg feil type menn, og en av de fikk jeg barn med.

Har akkurat passert 30, og har vært singel i 5 år.

Min erfaring er iallefall at jo mer de gidder å ofre for deg, jo mer seriøse er de.

Altså, det å vente med sex, vise hensyn til at man ikke er tilgjengelig til alle tider (pga barna), og hvor behjelpelige de er med f.eks praktiske ting og legge til rette for at treff skal bli mulig for meg.

Jeg innledet et forhold til en mann for fire år siden.

Det startet som et bekjentskap på en fest, hvor han for forholdsvis edru.

Det skjedde ingenting mellom oss, annet enn at han var en gentleman, spanderte nattmat, gav meg jakken og eskorterte meg hjem.

Vi utvekslet nr. og vi møttes en uke senere. Jeg tror faktisk vi datet i 3 mnd før vi faktisk hadde sex, selv om vi begge hadde veldig lyst.

Jeg tror vi på begge sider gjorde litt research om hverandre i den tiden.

Jeg opplevde ham ihvertfall som meget seriøs, og vi var sammen i 3 år, men tok desverre slutt av. div. grunner.

Datet en ny i vinter, han hadde alle slags argumenter for å komme i "buksene" på meg, jeg stolte ikke på ham, mye snakk og lite handling, og med litt resarch, fant jeg ut han ikke var av det seriøse slaget og kunne nok hoppet på hvem som helst som var villig.

Han kom ikke i mine bukser for å si det sånn.

Dater en ny for øyeblikket, vi treffes stort sett ute blant folk.

Vi snakker sammen og blir kjent.

Det er meget god kjemi og vi vet begge hva som kommer til å skje om vi er alene.

Derfor lar vi være.

Jeg har kjent han i flere mnd nå, han gjør ingen tilnærmelser annet enn små tilfeldige berøringer nær vi sitter nærme.

Vi har ikke engang kysset.

Synes selv at dette hjelper til å holde litt avstand og gjør det enklere å tenke klart midt i forelskelsen.

Siden jeg har barn,vil jeg ikke innlede et forhold til hvem som helst.

En mann som respekterer de grensene jeg setter, uten samtidig å miste interessen, viser meg en form for respekt som jeg setter stor pris på.

I denne fasen så sjekker jeg samtidig litt referanser med andre som kjenner vedkommende og hører på hva de evt. har å si.

Jeg drikker veldig beskjedent og tiltrekkes heller ikke av menn som drikker mye.

Det er stor risiko forbindet med å date menn som drikker seg ravende fulle på byen.

Litt sunt med noe skepsis, har jeg erfart.

Samtidig er det spennende, fordi det bygger seg opp en del spenning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296521-sex/#findComment-2393656
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hm, da skal du kanskje rett og slett ikke ha sex med ham med det første, men faktisk vente en god stund.

Hvis han er en seriøs type, så vil han være litt tålmodig med deg.

Vil karakterisere som noe "lett på tråden" i min ungdomstid.

Sånn i ettertid, ser jeg at jeg på den måten tiltrakk meg feil type menn, og en av de fikk jeg barn med.

Har akkurat passert 30, og har vært singel i 5 år.

Min erfaring er iallefall at jo mer de gidder å ofre for deg, jo mer seriøse er de.

Altså, det å vente med sex, vise hensyn til at man ikke er tilgjengelig til alle tider (pga barna), og hvor behjelpelige de er med f.eks praktiske ting og legge til rette for at treff skal bli mulig for meg.

Jeg innledet et forhold til en mann for fire år siden.

Det startet som et bekjentskap på en fest, hvor han for forholdsvis edru.

Det skjedde ingenting mellom oss, annet enn at han var en gentleman, spanderte nattmat, gav meg jakken og eskorterte meg hjem.

Vi utvekslet nr. og vi møttes en uke senere. Jeg tror faktisk vi datet i 3 mnd før vi faktisk hadde sex, selv om vi begge hadde veldig lyst.

Jeg tror vi på begge sider gjorde litt research om hverandre i den tiden.

Jeg opplevde ham ihvertfall som meget seriøs, og vi var sammen i 3 år, men tok desverre slutt av. div. grunner.

Datet en ny i vinter, han hadde alle slags argumenter for å komme i "buksene" på meg, jeg stolte ikke på ham, mye snakk og lite handling, og med litt resarch, fant jeg ut han ikke var av det seriøse slaget og kunne nok hoppet på hvem som helst som var villig.

Han kom ikke i mine bukser for å si det sånn.

Dater en ny for øyeblikket, vi treffes stort sett ute blant folk.

Vi snakker sammen og blir kjent.

Det er meget god kjemi og vi vet begge hva som kommer til å skje om vi er alene.

Derfor lar vi være.

Jeg har kjent han i flere mnd nå, han gjør ingen tilnærmelser annet enn små tilfeldige berøringer nær vi sitter nærme.

Vi har ikke engang kysset.

Synes selv at dette hjelper til å holde litt avstand og gjør det enklere å tenke klart midt i forelskelsen.

Siden jeg har barn,vil jeg ikke innlede et forhold til hvem som helst.

En mann som respekterer de grensene jeg setter, uten samtidig å miste interessen, viser meg en form for respekt som jeg setter stor pris på.

I denne fasen så sjekker jeg samtidig litt referanser med andre som kjenner vedkommende og hører på hva de evt. har å si.

Jeg drikker veldig beskjedent og tiltrekkes heller ikke av menn som drikker mye.

Det er stor risiko forbindet med å date menn som drikker seg ravende fulle på byen.

Litt sunt med noe skepsis, har jeg erfart.

Samtidig er det spennende, fordi det bygger seg opp en del spenning.

Datet i flere måneder, men ingen kyssing enda? Da hadde jeg blitt skeptisk. Er du sikker på at han ikke bare ser på deg som en god venn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296521-sex/#findComment-2397933
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...