Gå til innhold

kjenner noen seg igjen

Anbefalte innlegg

er gift med den fineste damen på denne gjord, men det tok 11 år før hun åpnet seg skikkelig for meg, det gjorde hun bare en gang, nå er hun like lukket som før.

det som jeg lurer på er følgende. jeg elsker denne damen over alt vil gjøre alt for henne, men etter at hun åpnet seg den ene gangen føler jeg liksom at nå er hun enda mere lukket en før. jeg ble så glad på hennes vegne da hun klarte å åpne seg litt for meg vi gråt sammen og hadde en intens stund sammen neste som nirvana.

det var selfølgelig skummel for henne på alle måter. men nå sitter jeg her igjen vet ikke hva jeg skal gjøre for at hun skal åpne seg igjen.

føler nå at det var høyde pungtet i vårt forhold å at det ikke blir noe mere en dette. så det jeg var fornøyd med før er jeg ikke fornøyd med mere for vet hvordan det kan være.

så enden på visa er at vi er enda mere lukket en før. kansje det bare er best om vi går vær vår vei, hun fortjener jo å være sammen med en som hun kan stole på å åpne seg for. kansje det menneske bare ikke er meg?

er det ikke slik at den man elsker vil man at skal ha det bra og om ikke jeg er den hun har det bra sammen med så fortjener hun jo bedre.

sikkert litt rotete dette her men alt er vel litt rotete.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296569-kjenner-noen-seg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...