Gjest eeeeeeeeeeeeeee Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei Mette Moen! Jeg er ei 18 år gammel jente som er svært bekymret for tiden. Oppdaget for ei stund siden at jeg var gravid, og fant etterhvert ut at jeg ønsket å ta abort. Var derfor til min fastlege på fredag for en g.u. undersøkelse i forkant av aborten. Legen min tok en prøve av livmorhalsen for å undersøke om jeg har klamydia. Da han tok ut "q-tipsen" var det litt blod på denne. Og det var ganske vondt da han utførte undersøkelsen. Tenkte ikke noe særlig over dette da, men begynte å blø en del på lørdag og det har bare fortsatt å blø i dag (søndag) også. Og det er veldig store mengder blod som kommer. Etterhver kom det også ut en "klomp" som jeg regner med må ha vært fosteret. Er derfor veldig bekymret for at fastlegen min kanskje kan ha gjort noe galt under undersøkelsen. Og kanskje skadet livmoren/ underlivet mitt på en måte. Syns det er ekkelt å oppsøke fastlegen min å spørre om dette, om det ikke er nødvendig, spør derfor deg. Håper på raskt svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296576-spontanabort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.