Gå til innhold

Kjenner menn at en kvinne kommer?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym akkurat nå!

Jeg er nysgjerrig, kjenner dere menn at en kvinne får orgasme. Jeg mener, det er jo tross alt lett for oss å fake.

Mine orgasmer er ganske sterke og jeg føler selv jeg får sterke sammentreninger i det øyeblikket jeg kommer. Men er dette noe en mann kjenner? Risting og reaksjoner eller i kroppen er jo en del av det hele, men det er jo også slike ting som lett kan fakes.

Noen meninger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296616-kjenner-menn-at-en-kvinne-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også anonym akkurat nå

Jeg får ikke sammentrekninger hver gang, og jeg håper ikke mannen min tror jeg faker de gangene jeg IKKE får dem.

Og for alt jeg vet kan det hende at han er så opptatt med 'sitt' at han ikke merker alle sammentrekningene heller.

Uansett har jeg ikke noe ønske om å skjule orgasmen. Skjønner ikke poenget med det.

Cookiemonster

Jeg får ikke sammentrekninger hver gang, og jeg håper ikke mannen min tror jeg faker de gangene jeg IKKE får dem.

Og for alt jeg vet kan det hende at han er så opptatt med 'sitt' at han ikke merker alle sammentrekningene heller.

Uansett har jeg ikke noe ønske om å skjule orgasmen. Skjønner ikke poenget med det.

Det er klart du får sammetrekninger hver gang. Sammentrekninger av skjedemuskelen er en obligatorisk del av kvinnens orgasme. Men det er godt mulig det varierer i intensitet på det området også.

Annonse

Gjest Ulvinnen

''Uansett har jeg ikke noe ønske om å skjule orgasmen. Skjønner ikke poenget med det.''

Var den til meg og Nb?

Gjest da anonym!

Min mann kjenner i hvert fall lett når jeg kommer. Jeg har aldri prøvd å fake orgasme, men jeg har prøvd det motsatte; å skjule at jeg kommer. Men jeg blir avslørt hver gang.

Jeg har også prøvd å "skjule" orgasmen. Hvorfor har du gjort det? Om jeg har hatt en orgasme kan jeg prøve å skjule andre, og han merker det ikke. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjør det.

Gjest Ulvinnen

Jeg har også prøvd å "skjule" orgasmen. Hvorfor har du gjort det? Om jeg har hatt en orgasme kan jeg prøve å skjule andre, og han merker det ikke. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjør det.

Jeg vet hvorfor jeg prøver å skjule orgasmer :-)

Jeg er veldig "lettantennelig". Og det hender at jeg syns det er litt pinlig at jeg kommer så lett, spesielt hvis jeg ikke var lysten i utgangspunktet, men likevel lot meg overtale til å ha sex. Min mann sier at det er nok å se på meg for at jeg skal få orgasme, og det stemmer nesten ;-)

Gjest da anonym!

Jeg vet hvorfor jeg prøver å skjule orgasmer :-)

Jeg er veldig "lettantennelig". Og det hender at jeg syns det er litt pinlig at jeg kommer så lett, spesielt hvis jeg ikke var lysten i utgangspunktet, men likevel lot meg overtale til å ha sex. Min mann sier at det er nok å se på meg for at jeg skal få orgasme, og det stemmer nesten ;-)

Så godt å høre deg si det, for det kjenner jeg meg igjen i.

Og så tenker jeg at det er dumt at det skal gå to ganger for meg om det ikke går i det hele tatt for ham. Men som oftest går det for meg bare en gang.

Min erfaring er at jenta blir veldig trang, veldig våt og/eller veldig følsom på klitoris rett etter orgasme. Det er jo selvsagt lettere å kjenne det om man suger/slikker jenta. Men jeg har lært meg å kjenne det, eller kanskje rett og slett ikke truffet en jente som kan skjule det godt nok. Da er jo mitt spm, hvorfor vil noen egentlig skjule det i utgangspunktet?

Har opplevd ett par forsøk hvor jenta har prøvd å fake, men da har jeg bare slått kjapt tilbake at "Nei du lurer ikke meg!", og fått innrømmelsen rett etterpå. Men hvem vet, kan jo ha blitt lurt andre ganger uten at jeg vet det. Men generelt er det lett å kjenne at en jente har hatt orgasme.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Så godt å høre deg si det, for det kjenner jeg meg igjen i.

Og så tenker jeg at det er dumt at det skal gå to ganger for meg om det ikke går i det hele tatt for ham. Men som oftest går det for meg bare en gang.

''Så godt å høre deg si det, for det kjenner jeg meg igjen i.''

Bra at det er flere av oss!

''Og så tenker jeg at det er dumt at det skal gå to ganger for meg om det ikke går i det hele tatt for ham. Men som oftest går det for meg bare en gang.''

Jeg får som regel mange orgasmer. Men det bruker alltid å gå for mannen min også, skjønt bare en gang...

Min erfaring er at jenta blir veldig trang, veldig våt og/eller veldig følsom på klitoris rett etter orgasme. Det er jo selvsagt lettere å kjenne det om man suger/slikker jenta. Men jeg har lært meg å kjenne det, eller kanskje rett og slett ikke truffet en jente som kan skjule det godt nok. Da er jo mitt spm, hvorfor vil noen egentlig skjule det i utgangspunktet?

Har opplevd ett par forsøk hvor jenta har prøvd å fake, men da har jeg bare slått kjapt tilbake at "Nei du lurer ikke meg!", og fått innrømmelsen rett etterpå. Men hvem vet, kan jo ha blitt lurt andre ganger uten at jeg vet det. Men generelt er det lett å kjenne at en jente har hatt orgasme.

Ja, den du vet svulmer jo kraftig opp under det du vet, så hvis mannen er lynrask og sjekker, skal det ikke gå å lure.

Det skjønner jeg. Men du er mann, kjenner du det fysisk? Det er egentlig det jeg lurer på.

Om jeg kjenner det fysisk er begge deler. Nå tenkte jeg ikke på rykninger i selve kroppen og ansiktsuttrykket, men om jeg kjenner det i penisen. Det siste varierer, noen ganger kjenner jeg at det klemmer til, andre ganger ikke.

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...