Gå til innhold

Sex med over 100 kolleger! ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

31

• favn

21

• Lotte :o)

7

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Angela26

Nope;-) Men jeg ble veeeeeldig betatt av èn... han var vernepleier...tror det var derfor...Hehe:-)

(Les: han var veldig sympatisk, hjelpsom, i det hele tatt....)

Men nei, jeg ville ikke hatt sex med en kollega. Hvis det ble gjensidig kjaerlighet, og vi gikk inn i ett forhold, ville det blitt noe annet.

Nei, eg har aldri hatt sex med en kollega.

Men, eg tviler ikkje på Peter Stormare.

Denna var hakket verre:

''...eller Playboy-grunnlegger Hugh Hefner, som påstår han i årevis lå med i gjennomsnitt elleve av tolv av bladets coverpiker.''

Kun èi som svarte nei altså ! (i året!!!)

Annonse

Æsj for en griskaill! Vise seg fram å være stolt over å ha fått nummer av over hundre personer sier litt om han det.

''Vise seg fram å være stolt over å ha fått nummer av over hundre personer sier litt om han det.''

Ja, det sier litt om han.

Men mye om kvinner generellt, og deres fasinasjon for å ha sex med kjendiser!

Nei, eg har aldri hatt sex med en kollega.

Men, eg tviler ikkje på Peter Stormare.

Denna var hakket verre:

''...eller Playboy-grunnlegger Hugh Hefner, som påstår han i årevis lå med i gjennomsnitt elleve av tolv av bladets coverpiker.''

Kun èi som svarte nei altså ! (i året!!!)

...eller kanskje ei han ikke ville ha?

(nei, jeg tror ikke på den varianten jeg heller *S*)

På en måte.. Hadde et uoffisielt forhold til en venn av sjefen min som tok noen ekstravakter hos oss. Etter at forholdet tok slutt, fikk han fast jobb der jeg jobbet, og ble min overordnede.

OI! var det litt rart å plutselig få en tidligere elsker som overordnet?

Annonse

fuji1365380447

Ja, jeg hadde et hemmelig dampende fantastisk elskerforhold til en mann på jobben for noen år siden.

Syndig og deilig! Utelukkende basert på sex.

Heldigvis klarte vi å holde det hemmelig - for det hadde vært pinlig om det kom ut. Jeg var hans overordnede, og det hadde jo ikke tatt seg så god ut på møter osv...

*sklir nesten av stolen av å minnes*

OI! var det litt rart å plutselig få en tidligere elsker som overordnet?

Det var ikke helt stas, nei. Vi jobbet jo litt sammen når vi var sammen også, han alltid i en litt høyere stilling enn meg, så da var det jo litt annerledes. "Ingen" (yeah, right) visste om oss, så det var jo litt spennende også, men når det var slutt fordi han gikk til noen som trengte han mer enn jeg ga inntrykk av, så ble egentlig alt ved situasjonen kjip. Ikke minst fordi vi hadde en mindre formell tone mellom oss fordi vi kjente hverandre så godt, og ta gikk det vel en kule varmt også, aldri "store" ting, men en dør som gikk litt for hardt igjen osv. Ingen av oss hadde vel tillatt oss selv å snakke sånn til noen vi ikke kjente så godt privat.

Må nesten svare sjøl også.

Det første jeg tenkte da jeg leste artikkelen jeg linket til, var at jeg ihvertfall ikke hadde hatt sex med en kollega;-)

Men når jeg tenkte langt tilbake til forrige årtusen husket jeg jo at jeg som 18-åring hadde et kjærlighetsforhold til en som var fast ansatt på et sted der jeg var ekstrahjelp. ;-)

Ja ja.

Men det var ihvertfall ikke noe over-underordningsforhold, og da det ble slutt, var det jo ikke noe 'verre' å se han på jobben innimellom enn det var å se klassevenner på videregående som jeg hadde rota med;-)

Det var ikke helt stas, nei. Vi jobbet jo litt sammen når vi var sammen også, han alltid i en litt høyere stilling enn meg, så da var det jo litt annerledes. "Ingen" (yeah, right) visste om oss, så det var jo litt spennende også, men når det var slutt fordi han gikk til noen som trengte han mer enn jeg ga inntrykk av, så ble egentlig alt ved situasjonen kjip. Ikke minst fordi vi hadde en mindre formell tone mellom oss fordi vi kjente hverandre så godt, og ta gikk det vel en kule varmt også, aldri "store" ting, men en dør som gikk litt for hardt igjen osv. Ingen av oss hadde vel tillatt oss selv å snakke sånn til noen vi ikke kjente så godt privat.

''når det var slutt fordi han gikk til noen som trengte han mer enn jeg ga inntrykk av, så ble egentlig alt ved situasjonen kjip''

dette hørtes ikke noe særlig ut, nei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...