Gå til innhold

Sex med over 100 kolleger! ;-)

Anbefalte innlegg

Ja vet du, det er faen meg helt utrolig hvor anti-sexy alle snekkerne, rørleggerne, graverne, murerne (ok, et bittelite pluss på den ene mureren, da, han hadde bukse med seler, så jeg slapp å se rævsprekken - det var jo nesten tenningsmoment), elektrikkerne og kabelmennene var.

USJ! Dobbelt-USJ med tanken på sex med en av dem!

Hva er en kabelmann?

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

31

• favn

21

• Lotte :o)

7

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg faar noeye meg med min ingenioer jeg tenker jeg :-) Han har jo eget kontor...Jeg er en kvinne i noed, som trenger tillatelse til aa bygge en eller annen plass...men jeg har ikke penger til aa betale han..."desverre"... Men det kan jo han "hjelpe" med... Paa en betingelse...

Det funker det òg! Selv med skjorte og slips!

Klart det gjør ;)

Annonse

De fleste har vært både hyggelige og morsomme, men var det ikke rå, dampende sex vi snakket om, da? Har vel ikke noe med fint inni hodet det, vel! :-)

Nei, håndtverker-sex er ikke min fantasi lenger, selv om jeg også synes cola-reklamen er veldig bra. Eller hva det nå var de reklamerte for. He-he.

Jeg tror jeg har gått litt mer over på *menn-i-dress-med-kjedelig-ytre-som-er-villdyr-i-senga"-fantasi, jeg nå, etter siste års erfaring.

:-)

Hm, jeg sa vel innledningsvis at det er en interessant tanke... Nå synes jeg du tar veldig av her, Mom33! Rå, dampende sex, vill i senga og jeg vet ikke hva... aiai... ;)

Han som sørger for TV og slikt. Han var bitteliten og fryktelig usikker på verden. Stakkars, fikk helt morsfølelse. Og hjelperen måtte være sønnen, det er jeg overbevist om.

''Stakkars, fikk helt morsfølelse. Og hjelperen måtte være sønnen, det er jeg overbevist om.''

Å, sånn kabelmann altså.

Men hvis du fikk morsfølelse for han og medhjelperen var sønnen, så fikk du vel bestemorsfølelse for han da, det vil igjen si at du nærmer deg ca. 60 år ? :)

''Stakkars, fikk helt morsfølelse. Og hjelperen måtte være sønnen, det er jeg overbevist om.''

Å, sånn kabelmann altså.

Men hvis du fikk morsfølelse for han og medhjelperen var sønnen, så fikk du vel bestemorsfølelse for han da, det vil igjen si at du nærmer deg ca. 60 år ? :)

Jepp. Men jeg holder meg da ikke så verst, synes du vel?! :-)

Annonse

Ja vet du, det er faen meg helt utrolig hvor anti-sexy alle snekkerne, rørleggerne, graverne, murerne (ok, et bittelite pluss på den ene mureren, da, han hadde bukse med seler, så jeg slapp å se rævsprekken - det var jo nesten tenningsmoment), elektrikkerne og kabelmennene var.

USJ! Dobbelt-USJ med tanken på sex med en av dem!

Sitter og ler her av beskrivelsen din av håndtverkere :-D

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200347433' post='3778653]

Hehe, jasså, så du _er_ sånn på 'orntli, du da ;o)

Hvordan sånn? Tuller i en tulletråd, mener du? Selv om dol er et legeforum, er det nesten like mye et tulleforum. Og diskusjonsforum selvsagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...