Gå til innhold

Sex med over 100 kolleger! ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

31

• favn

21

• Lotte :o)

7

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

''når det var slutt fordi han gikk til noen som trengte han mer enn jeg ga inntrykk av, så ble egentlig alt ved situasjonen kjip''

dette hørtes ikke noe særlig ut, nei

Sånn går det når man er for stolt.. Men jeg var syk og hadde ikke ork til å kjempe.

Vi er venner nå, dette er noen år siden. Jeg jobber ikke der lenger, og han er en veldig fin fyr jeg alltid kommer til å være glad i :)

Men å stå midt oppe i det - ikke noe særlig, nei..

Du skulle vært her. Seriøst. Han som virkelig ER rørlegger, da, hadde den verste rørleggersprekken, med lange, svarte hår stikkende opp over bukselinninga. Og han svetta.

*Rysj-i-kropp*

Grøss!!!!!!

Hadde en periode jeg siklet etter håndtverkere, men de jeg har sett de siste årene har vært unge jyplinger, som knapt er ferdig med yrkesskolen.....

Nei, men det skyldes nok mest at jeg ble sammen med mannen min omtrent samtidig som jeg gikk ut i arbeidslivet. Eller kanskje ikke bare det, for jeg har jaggu ikke hatt mange kolleger jeg ville ha sett på på den måten uansett.

Studiekamerater derimot, har jeg hatt sex med i massevis.

Annonse

Den kliningen kommer ikke inn under sex. Men jeg skulle gjerne ha hatt det ugjort, for det førte til at vi fikk et litt anstrengt forhold senere. Vi måtte jobbe ganske tett sammen i flere år (på ulike arbeidsplasser), og det ble alltid smågnisninger.

Det er ihvertfall fordelen med å bare _fantasere_;-)

Nei, men det skyldes nok mest at jeg ble sammen med mannen min omtrent samtidig som jeg gikk ut i arbeidslivet. Eller kanskje ikke bare det, for jeg har jaggu ikke hatt mange kolleger jeg ville ha sett på på den måten uansett.

Studiekamerater derimot, har jeg hatt sex med i massevis.

''Nei, men det skyldes nok mest at jeg ble sammen med mannen min omtrent samtidig som jeg gikk ut i arbeidslivet. Eller kanskje ikke bare det, for jeg har jaggu ikke hatt mange kolleger jeg ville ha sett på på den måten uansett. ''

Ja, det var vel omtrent identisk forklaring som gjorde at jeg først tenkte at svaret var 'nei' for mitt vedkommende også, men det var før jeg husket på ekstrajobben mens jeg gikk i 3. gym;-)

Nei, det har jeg ikke. Dessverre får jeg nesten si, for der jeg jobber er det 50 % kvinner og det er svært mange lekre godbiter der:-)

Men på en annen side så holder jeg meg klokelig unna, arbeidsmus er ikke bra:-)

Dessuten er du jo GIFT!!! ;-/

Ja vet du, det er faen meg helt utrolig hvor anti-sexy alle snekkerne, rørleggerne, graverne, murerne (ok, et bittelite pluss på den ene mureren, da, han hadde bukse med seler, så jeg slapp å se rævsprekken - det var jo nesten tenningsmoment), elektrikkerne og kabelmennene var.

USJ! Dobbelt-USJ med tanken på sex med en av dem!

Ja, jeg er i grunnen enig med deg i dette:-) Hvilket vel ikke kommer som noen overraskelse etter forrige innlegg fra meg om det *he he*

Skjønner ikke hvor de har fått sitt gode rykte fra;-)

Annonse

Nei. Men vi jobbet ikke sammen da vi ble sammen, jeg begynte på hans arbeidsplass like etter, og vi jobbet vel sammen i 3-4 år. Så begynte han på min arbeidsplass en stund etter meg, før vi skilte lag jobbmessig for noen år siden.

Gikk veldig greit å jobbe sammen, først var han min sjef, så var jeg hans sjef. Det ble bare litt pes hjemme, liksom, for vi dro jo med oss jobbrelaterte ting hjem, og vi fikk ikke helt fri.

Men jeg har ikke hatt til sammen 100 kolleger som har vært i nærheten av å være aktuelle som sexpartnere, gitt. Usj, får helt grøsninger av å tenke på det...

''Men jeg har ikke hatt til sammen 100 kolleger som har vært i nærheten av å være aktuelle som sexpartnere, gitt. Usj, får helt grøsninger av å tenke på det...''

He he LIKESÅ!

Jeg trenger bare ett siffer for å oppgi mitt antall sexpartnere. "Hundrevis" er ganske fjernt fra min verden.

Jeg har klint med en kollega, den gangen jeg var ung og uten forpliktelser. Men det (altså uten forpliktelser) var ikke han, og derfor nektet jeg å gå over streken.

Men jeg er gift med en som var "kunde" da vi traff hverandre, dvs. jeg var konsulent og han var kontaktperson. Etter hvert fikk vi ganske mye kontakt.

''Nei, men det skyldes nok mest at jeg ble sammen med mannen min omtrent samtidig som jeg gikk ut i arbeidslivet. Eller kanskje ikke bare det, for jeg har jaggu ikke hatt mange kolleger jeg ville ha sett på på den måten uansett. ''

Ja, det var vel omtrent identisk forklaring som gjorde at jeg først tenkte at svaret var 'nei' for mitt vedkommende også, men det var før jeg husket på ekstrajobben mens jeg gikk i 3. gym;-)

Oi!

DET hadde jeg glemt.....jeg hadde jo også ekstrajobb på gymnaset. *rødme*

Hvordan sånn? Tuller i en tulletråd, mener du? Selv om dol er et legeforum, er det nesten like mye et tulleforum. Og diskusjonsforum selvsagt.

Hvordan sånn? = du må ha sett noe gjenkjennende i mitt første svar, som fikk deg til å reagere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...