Gå til innhold

Sex med over 100 kolleger! ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

31

• favn

21

• Lotte :o)

7

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg trenger bare ett siffer for å oppgi mitt antall sexpartnere. "Hundrevis" er ganske fjernt fra min verden.

Jeg har klint med en kollega, den gangen jeg var ung og uten forpliktelser. Men det (altså uten forpliktelser) var ikke han, og derfor nektet jeg å gå over streken.

Men jeg er gift med en som var "kunde" da vi traff hverandre, dvs. jeg var konsulent og han var kontaktperson. Etter hvert fikk vi ganske mye kontakt.

Bare pass på språkbruken når du sier at du gifta deg med en tidligere kunde...;-)

Bare pass på språkbruken når du sier at du gifta deg med en tidligere kunde...;-)

Jeg ventet på den, derfor utdypet jeg det og skrev "kunde".

Vi vitset litt med at det var for lite sexpress på jobben der jeg var ansatt, slik at jeg måtte prøve hos kundene...

Annonse

Jeg jobber i et kvinnedominert yrke, med så godt null tilgang på menn, så nei, det har jeg aldri hatt.

Men var den første til å ha sex med en medstudent da jeg gikk på høyskolen, den ene av to-tre gutter som gikk der. Jeg sier den første, for han endte opp med å gifte seg med ei annen på kullet til slutt ;0)

Grøss!!!!!!

Hadde en periode jeg siklet etter håndtverkere, men de jeg har sett de siste årene har vært unge jyplinger, som knapt er ferdig med yrkesskolen.....

Jeg tviler ikke på at det finnes godbiter også i håndtverkerbransjen, men de var ikke hos meg!

''Håndverkersex er en meget interessant tanke''

Enig!! Men menn i uniform er ikke helt uaktuelle de heller ;0)

Brannmenn, det er tingen det. Jeg dumpet over hele brannmannsstaben her i bygda en gang, på en gang. Bare kjekkaser, de hadde femminutt, slengt av seg jakka og i t-shirts... Jeg bråstoppet, glodde, 'å herregud', så lo jeg og mumlet noe, skottet på dem igjen... de skjønte ingenting... hehe...

Politi og millitære får jeg litt noia av, så de kan du få! ;)

Brannmenn, det er tingen det. Jeg dumpet over hele brannmannsstaben her i bygda en gang, på en gang. Bare kjekkaser, de hadde femminutt, slengt av seg jakka og i t-shirts... Jeg bråstoppet, glodde, 'å herregud', så lo jeg og mumlet noe, skottet på dem igjen... de skjønte ingenting... hehe...

Politi og millitære får jeg litt noia av, så de kan du få! ;)

Hi hi, ikke sikker det er politimenn i seg selv jeg liker, men vet om en som er verdt i hvile øynene på i sivilt, og han blir ikke akkurat _mindre_ å se på i uniform heller ;0)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...