Gå til innhold

FU: Attraktive kvinner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Angela26

Naa er ikke jeg mann da ;-) Men fikk lyst til aa svare :-D

Du vet jo sikkert at dette er individuelt? Det er jo det samme med oss det, hva vi blir tiltrukket av!

Ogsaa hvor man bor hen i verden... Her i Spania gaar mange menn av skaftet hvis du har blondt langt haar, feks. !! I Norge er du èn av mange om du har det, og er litt mer anonym.

Jeg har alltid vaert lang og slank, og har tiltrekket meg menn som liker det. Jeg har ei venninne som er veldig rund, og hun tiltrekker seg menn som liker det.

Ogsaa spiller jo personlighet mye vil jeg tro, hos de aller fleste menn. I hvertfall naar de kommer opp i 20 aara, og ikke kun tenker paa sex og kropp. (Her er det jo ogsaa forskjeller).

I bunn og grunn er personligheten viktigst, og ikke hvor rund,slank, hoey, liten, store eller smaa pupper som er avgjoerende for om en mann finner deg attraktiv eller ikke.

''Ho bør være deilig.''

Men hva gjør en kvinne deilig for deg da?

''Men hva gjør en kvinne deilig for deg da?''

Ja, akkurat...:)

Eg syns det er nesten umulig å svare generellt på, at ho skal være slik eller slik, PANG så faller eg for ei som er stikk motsatt av mine "preferanser".

Også kommer det jo an på ka en skal "bruke ho til", om det er ønske om å finne "the one and only", eller i panikk få seg en samboer slik som alle andre har, eller om det er om å gjøre å få knulla litt.

Eg vet ikkje, har ikkje noe fasit, desverre. :)

''Men hva gjør en kvinne deilig for deg da?''

Ja, akkurat...:)

Eg syns det er nesten umulig å svare generellt på, at ho skal være slik eller slik, PANG så faller eg for ei som er stikk motsatt av mine "preferanser".

Også kommer det jo an på ka en skal "bruke ho til", om det er ønske om å finne "the one and only", eller i panikk få seg en samboer slik som alle andre har, eller om det er om å gjøre å få knulla litt.

Eg vet ikkje, har ikkje noe fasit, desverre. :)

*Humrer* Sånn er det med oss kvinner også vet du. :o) Hva som gjør en mann deilig er avhengig av så mangt. Og det er slett ikke sikkert man ender opp med en som ser ut som drømmemannen til syvende og sist, men han er verdens deiligste uansett! ;o)

Annonse

*Humrer* Sånn er det med oss kvinner også vet du. :o) Hva som gjør en mann deilig er avhengig av så mangt. Og det er slett ikke sikkert man ender opp med en som ser ut som drømmemannen til syvende og sist, men han er verdens deiligste uansett! ;o)

Tror eg sier (se)x-faktoren!

Annonse

da ser ikke typen din ut som drømmemannen skjønner jeg ut fra dette :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...