Gjest junepia Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis vi ikke har samleie med mannen min så får jeg ingen lukt neden til, men i de aktive periodene så kommer det ofte en vond lukt som minner om fisk. Jeg tør ikke ta dette opp med legen min selv om jeg gang på gang bestemmer meg for å gjøre dette når jeg er på lege kontoret. Men jeg skjemmes sånn over at det blir lukt og lurer på om det bare kan være sopp infeksjon eller om det er BV bakterier som jeg har lest om et annet sted. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt problemet, eller for å forebygge, skjønner at det muligens vil være stor farge for tilbakefall da jeg bare får denne lukten etter å ha hatt samleie med en fast partner. Et stort problem er at lukten kan bli kraftig selv om jeg vasker meg nøye. Tusen hjertlig takk for svar. Hilsen fortvilet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296689-vond-lukt-etter-samleie-med-min-ektemann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.