Gå til innhold

Hva liker du hos en mann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 185
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

21

• favn

20

• tonie

8

• fuji1365380447

4

''''Heia håndballgutta forresten, gøy.''''

Nei, det er ikkje noe gøy, det nekter eg å se på, på grunn av han der forbanna posøren og femikisen Kristian Kjelling.

Han er en blanding av Jan Werner Danielsen, Jan Thomas, Kjell Elvis, Rise (fotballspiller med Ferarri, rødt hår & mobiltelefon) og BlomsterFinn, og DET er ikkje moro i det hele tatt.

Gi deg, da. Kjelling er skjønn. *sukke henført*

;)

Åh, jeg gleder meg! Det ville blitt en sykt morsom kveld, tror jeg, med så mye tullete kvinnfolk og en passe mengde vin. Hi-hi!

Tar du initiativ, så kommer jeg! (Eh, med et bittelite avstandsforbehold, da, vi snakker indre østland, ja?)

Dolerne har delt så mye opp gjennom årene at jeg nesten ikke tør tenke på hvordan festen ville bli :o)

Gjest detttttttttelikerjeg

Liker menn som er menn. Aldri likt spinkle menn med smale armer og bein. litt muskuløse, men ikke bodybuildere, sånn helt normal arbeidskarkropp kan man si. Ikke for høy eller lav, sånn ca. 180 +/- er bra. De over 190 syns jeg blir for høye og de under 173 blir for lave. Selv er jeg 160.

Rumpa må være stram og veltrent, liker ikke bløte "jenterumper" på menn, ei heller flate - no butt rumper.

Passe behåring, litt på bryst og litt på mage ned mot ...... og l itt på beina, men ikke masse hår oppover ryggen osv.

Har alltid falt for mørkhårede/brunhårede menn, helst med blå øyne. Fint smil, sjarmerende, snille, omtenksomme - og viktigst av alt - at man føler seg på bølgelengde. Liker ikke blærete sossegutter som later som de er bedre enn alle andre. Jordnær og snill. Nevenyttig er bra ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...