Gå til innhold

Hva liker du hos en mann?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 185
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

21

• favn

20

• tonie

8

• fuji1365380447

4

Gjest Elextra

Ikke sant! :) Har gått i faser det der hva man liker og foretrekker; Fra tøff, kjekk rocker til omsorgsfull, snill og varm! ;)

Nettopp! Husker de "skumle", gjerne mørke, ansvarsløse "drittsekkene" jeg falt for i 20-årene. Godt jeg ikke endte opp med en av dem :-).

Gjest Ulvinnen

Godt for deg! :) Jeg er veeldig glad jeg ikke haar drømmemannen min anno 23 i hus, hehe... ;)

Hvis jeg hadde funnet en som oppfyllte alle de punktene, så ville jeg nok fortsatt likt ham. Men da ville det ikke vært min mann ;-)

Det pussige er at jeg ble sammen med han jeg er gift med som 24-åring, vi giftet oss et halvår etter, har nå to barn og fortsatt lykkelig gift.

Men venninnene mine (som visste om lista og at jeg aldri skulle gifte meg) var veldig skeptiske og overbevist om at forholdet ville sprekke etter kort tid.

Liker i utgangspunktet heller ikke dialekter så godt, men utrolig hvor sjarmerende enhver dialekt kan bli - bare mannen er sjarmerende nok! *S*

Hmm skeptisk hehe. Det er helt merkelig men jeg føler at jeg ikke får den samme connection med en person som snakker dialekt. Jeg blir også sliten av å høre på det.

Men man skal aldri si aldri :-)

Annonse

Nettopp! Husker de "skumle", gjerne mørke, ansvarsløse "drittsekkene" jeg falt for i 20-årene. Godt jeg ikke endte opp med en av dem :-).

Takk og lov for at prevensjonen funket i de tilfellene der! ;)

I disse facebook-tider har jeg fått henvendelser fra et par 20- års idealtyper, og egentlig ser det ut som det har skjedd skremmende lite på flere områder... Skal se de henger på byen ennå? :)

Hvis jeg hadde funnet en som oppfyllte alle de punktene, så ville jeg nok fortsatt likt ham. Men da ville det ikke vært min mann ;-)

Det pussige er at jeg ble sammen med han jeg er gift med som 24-åring, vi giftet oss et halvår etter, har nå to barn og fortsatt lykkelig gift.

Men venninnene mine (som visste om lista og at jeg aldri skulle gifte meg) var veldig skeptiske og overbevist om at forholdet ville sprekke etter kort tid.

Kanskje hadde du kjedet deg etter en stund om han hadde vært såå perfekt?

:)

AneM1365380603

Jeg liker høye, ikke altfor tynne menn med litt hår på kassa. Han kan gjerne være glattabarbert på hodet, det _kan_ være sexy. Slik som hos f eks Sivert Høyem i Madrugada. Mannen min har masse hår igjen, men det ville ikke vært krise om han ble skallet ;)

Jeg liker også menn i arbeidsklær med rufsehår. Den beskrivelsen passer godt på min mann. Så skal han være som Byggmester Bob - alt kan fikses. Humøret skal være godt. Myk og tøff i samme mannen :)

Annonse

fuji1365380447

Hehe jepp! Eller ihvertfal som snakker helt vanlig bokmål. Da er det jo flere byer enn bare Oslo.

Det du kaller "vanlig bokmål" kaller andre for Oslodialekt.

Jeg blir så provosert av folk fra Oslo som ser ut til å mene at deres dialekt er standard språk mens alle andre er avvikene.

I Norge har vi utrolig mange ulike dialekter. En av dem er f.eks Oslo Øst dialekten.

Gjest Elextra

Takk og lov for at prevensjonen funket i de tilfellene der! ;)

I disse facebook-tider har jeg fått henvendelser fra et par 20- års idealtyper, og egentlig ser det ut som det har skjedd skremmende lite på flere områder... Skal se de henger på byen ennå? :)

Blir du forsøkt sjekket opp på Facebook? :-)

Har selv en profil der, men en temmelig passiv en - og få av mine "samtidige" venner og har profil der, antar de er for gamle... og kan ikke si jeg får særlig av henvendelser far ukjente heller.

Hilsen ungdommelige

fuji1365380447

Hehe jepp! Eller ihvertfal som snakker helt vanlig bokmål. Da er det jo flere byer enn bare Oslo.

Finnmarkinger og totninger i Oslo kan ofte høre uttalelser som «du som snakker en dialekt» fra oslofolk. Implisitt ligger det i det at oslofolk ikke selv anser at de har noen dialekt, men snakker et standardspråk.

På tysk snakker man om «Hochdeutsch» (Høytysk) som en motsetning til dialekter, og det samme fenomenet har vi i england der "Queens English" er standard talemål. I Norge har vi ikke et tilsvarende "høynorsk". Bokmål er ikke en norm for talemål men et skriftsspråk.

Noen oslofolk anser på samme måte at deres talespråk er en landsgyldig standard som står i motsetning til mangfoldet av dialekter. Språket i Oslo, som heller ikke er ensartet, er en dialekt, eller flere dialekter, på linje med sunnmøring og halling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...