Gå til innhold

Hva liker du hos en mann?

Anbefalte innlegg

Du er lokalpatriot med andre ord.

Det står det respekt av. :-)

Resten av Norge gråter... :-)

Jeg skjønner at du føler deg veldig truffet her. Beklager det.

Og forøvrig.. det var ingen krav men min DRØMMEmann snakker samme dialekt som meg.

Fortsetter under...

• Svar 185
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

21

• favn

20

• tonie

8

• fuji1365380447

4

Døh...Nå gjør du deg dummere enn du er altså ;-)

Jeg har rettet på meg selv lenger ned her. Happy? :)

Men, bare for å advare alle dere som snakker en annen dialekt enn oslo dialekt; dersom dere er i tigerstaden så bør dere være forberedt på å høre at "det er dere som snakker dialekt". Jeg er enig i at det ikke er korrekt, men det er bare sånn det har blitt.

Og forresten.. so what? Dere som snakker dialekt skammer dere vel ikke over det? ;)

AneM1365380603

Men, bare for å advare alle dere som snakker en annen dialekt enn oslo dialekt; dersom dere er i tigerstaden så bør dere være forberedt på å høre at "det er dere som snakker dialekt". Jeg er enig i at det ikke er korrekt, men det er bare sånn det har blitt.

Og forresten.. so what? Dere som snakker dialekt skammer dere vel ikke over det? ;)

''Og forresten.. so what? Dere som snakker dialekt skammer dere vel ikke over det? ;)''

Det har du helt rett i :)

''Dere som snakker dialekt skammer dere vel ikke over det? ;)''

Nei, koffor i svarte granskauen skulle vi gjøre det?

Den eneste begrensningen det har, er at vi tydeligvis ikkje kommer i buksa på deg, og det er vel til å leve med for de fleste? :-)

I likhet med kvinner flest er du altså opptatt av utseendet. Hva med verdier som "snill", "godhjertet", "barmhjertig", "kunnskapsrik" og "musikalsk"?

Ikke noe for deg, kanskje. Det får meg til å anta at du er kvinne...

Si meg "Broder Lorenz", er du inspirert av "Babettes Gjestebud" ?

"Broder" Lorenz Løwenhjelm?

''Dere som snakker dialekt skammer dere vel ikke over det? ;)''

Nei, koffor i svarte granskauen skulle vi gjøre det?

Den eneste begrensningen det har, er at vi tydeligvis ikkje kommer i buksa på deg, og det er vel til å leve med for de fleste? :-)

"Nei, koffor i svarte granskauen skulle vi gjøre det?"

Hehe nei det sier jeg også. Men virker som det var mange som ble fornærmet da jeg antydet at alle andre snakker dialekt, mens i Oslo snakker man vanlig bokmål. (Jeg skjønner at jeg tok feil men det virker som at flere ble litt provosert).

"Den eneste begrensningen det har, er at vi tydeligvis ikkje kommer i buksa på deg, og det er vel til å leve med for de fleste? :-)"

Jeg har vel skremt de fleste dolmennene bort etter at jeg la ut min drømmemann ønskeliste tidligere idag hehe..Husk at det bare er en ønskeliste, det betyr at ønskene mine er bare ønsker og ingen krav. ;-)

Annonse

"Nei, koffor i svarte granskauen skulle vi gjøre det?"

Hehe nei det sier jeg også. Men virker som det var mange som ble fornærmet da jeg antydet at alle andre snakker dialekt, mens i Oslo snakker man vanlig bokmål. (Jeg skjønner at jeg tok feil men det virker som at flere ble litt provosert).

"Den eneste begrensningen det har, er at vi tydeligvis ikkje kommer i buksa på deg, og det er vel til å leve med for de fleste? :-)"

Jeg har vel skremt de fleste dolmennene bort etter at jeg la ut min drømmemann ønskeliste tidligere idag hehe..Husk at det bare er en ønskeliste, det betyr at ønskene mine er bare ønsker og ingen krav. ;-)

Dolmennene er tydeligvis vekkskremt for lenge siden, ikkje vet eg hvem som har skremt de bort.

Det var dårlig gjort å skremme bort Andor & Grip, syns eg! :)

Gjest Hanzmann

Jeg skjønner at du føler deg veldig truffet her. Beklager det.

Og forøvrig.. det var ingen krav men min DRØMMEmann snakker samme dialekt som meg.

Ja, jeg føler meg veldig truffet, au!

Men seriøst, jeg er født i Oslo, men har senere flyttet ut til "distriktet". Dine holdninger er utrolig tåpelige, men for all del, du har all rett til å holde på dine meninger, akkurat det skal jeg ikke motstride. Jeg bryr meg heller ikke om en vilt fremmed person ikke vil ha en som snakker "dialekt", jeg gir deg bare min personlige mening...

Min drømmedame:

Hun kan være så mangt, men trangsynt og enfoldig skal hun i alle fall IKKE være.

En drømmemann er raus, trygg på seg selv, morsom, sosial, nysgjerrig, kunnskapsrik og uhøytidelig.

Diskriminerende holdninger og gjerrighet er de to største turn-offs som finnes. Tafatthet og manglende rettskriving er heller ikke noe pluss i margen. ;)

Utseendemessig har jeg ikke mange absolutter, men han er ikke under 1.80, og han er ikke særlig overvektig. Han bør ha et utseende jeg synes er tiltalende, men er ikke nødvendigvis det samme som billedskjønnhet. Han bør være litt sporty, men på hobbynivå, ikke noen fanatiker i så måte.

Det er et stort pluss om han er relativt velkledd og kan lage mat.

Ja, jeg føler meg veldig truffet, au!

Men seriøst, jeg er født i Oslo, men har senere flyttet ut til "distriktet". Dine holdninger er utrolig tåpelige, men for all del, du har all rett til å holde på dine meninger, akkurat det skal jeg ikke motstride. Jeg bryr meg heller ikke om en vilt fremmed person ikke vil ha en som snakker "dialekt", jeg gir deg bare min personlige mening...

Min drømmedame:

Hun kan være så mangt, men trangsynt og enfoldig skal hun i alle fall IKKE være.

Kan jeg noe for at jeg ikke tiltrekkes av menn som snakker dialekt? For all del.. jeg har bodd i Bergen i flere år og har mange venner med ulike dialekter. Men jeg tiltrekkes ikke av menn men dialekt, akkurat som andre ikke tiltrekkes av veldig tynne eller tykke menn.

hidi, the scorpion

Kan jeg noe for at jeg ikke tiltrekkes av menn som snakker dialekt? For all del.. jeg har bodd i Bergen i flere år og har mange venner med ulike dialekter. Men jeg tiltrekkes ikke av menn men dialekt, akkurat som andre ikke tiltrekkes av veldig tynne eller tykke menn.

'' jeg tiltrekkes ikke av menn men dialekt,''

Der har du det ;)

Gjest Silver Fairy

''Og forresten.. so what? Dere som snakker dialekt skammer dere vel ikke over det? ;)''

Tvert imot. Vi er stolte! :-)

Ja, jeg pusta lettet ut når jeg titta lengre nede her altså;)

Jeg bodde i Oslo i 12 år og kjenner til dette der, ja;) Mannen min er også fra Oslo, så vi har halve slekta der nede. Det er jo helt vanlig å si at man snakker Oslo-dialekt? Dessuten finnes det jo flere dialekter innad i Oslo også. Er jo litt synd på dere hvis dere tror dere mangler dialekt ;-)

Annonse

Hehe konklusjonen var at alle snakker dialekt, derfor drar jeg den videre at du ikke foretrekker menn? :P

Gjest Ulvinnen

Det var da ikke så vanskelig. Verre med trønder og glattbarbert. De tror jeg ikke finnes.

''Det var da ikke så vanskelig. Verre med trønder og glattbarbert. De tror jeg ikke finnes.''

Jeg vet om et par stykker av arten :-)

Forøvrig burde jeg ha formulert punktet litt anderldes, det riktigste er "uten skjegg". For jeg er svak for tredagers skjeggstubber.

Så bra dette var da, her kjente jeg igjen mye, men har jo ikke fått formulert det så knapt og elegant som deg.

Jeg skrev litt om humor. Ettersom jeg selv veksler mellom å være lattermild/oppspilt og trist/melankolsk, setter jeg pris på samme hos andre (looking for me?). Han kan altså også ha noen mørke, litt dystre sider.

Jeg tror også mer på like barn enn på motsetninger tiltrekker hverandre. Er du blitt singel siden sist, favn?

Jeg tror også mer på like barn enn på motsetninger tiltrekker hverandre. Er du blitt singel siden sist, favn?

Stemmer. Mennesket og kvinnen favn har det bedre enn på lenge, favn stråler sier folk, æresord.

favn trenger imidlertid en mann, sånn er det bare. Men djeezzez, sjekkelivet er... en blandet fornøyelse.

Enn du? Med dette og hint?

Stemmer. Mennesket og kvinnen favn har det bedre enn på lenge, favn stråler sier folk, æresord.

favn trenger imidlertid en mann, sånn er det bare. Men djeezzez, sjekkelivet er... en blandet fornøyelse.

Ja, det var nyheter for meg.

men så flott at du har det bra, da, favn:-)

Jeg tror så gjerne at du stråler. Nettversjonen av deg er også forandret. Du virker, hm, mykere.

Uff, sjekking har jeg ikke greie på. Sånt er et mareritt! Du får dra igang et grandiost venners venner-party eller noe:)

Jeg har det godt. Sønnen er blitt fire allerede(milde himmel, hvor ble årene av?), og sånn kjærlighetsmessig har jeg ramlet uti det seriøst. Jeg har aldri følt det sånn før, og jeg har null kontroll, men jeg tror det er bra;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...