Gå til innhold

Hva liker du hos en mann?

Anbefalte innlegg

Jeg tror så gjerne at du stråler. Nettversjonen av deg er også forandret. Du virker, hm, mykere.

Uff, sjekking har jeg ikke greie på. Sånt er et mareritt! Du får dra igang et grandiost venners venner-party eller noe:)

Jeg har det godt. Sønnen er blitt fire allerede(milde himmel, hvor ble årene av?), og sånn kjærlighetsmessig har jeg ramlet uti det seriøst. Jeg har aldri følt det sånn før, og jeg har null kontroll, men jeg tror det er bra;)

Seriøst altså... så herlig! Kos deg masse, gi og ta til du skjemmes ;)

Ad meg... jeg har kapitulert og drysser nå rundhåndet smileys overalt jeg ferdes. I flere år på dol nektet jeg av prinsipp. Men nå er det ingen kampsak lenger, jeg gidder ikke. Jeg tok vel feil uansett *satt langt inne* ;)

Fortsetter under...

• Svar 185
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

21

• favn

20

• tonie

8

• fuji1365380447

4

Seriøst altså... så herlig! Kos deg masse, gi og ta til du skjemmes ;)

Ad meg... jeg har kapitulert og drysser nå rundhåndet smileys overalt jeg ferdes. I flere år på dol nektet jeg av prinsipp. Men nå er det ingen kampsak lenger, jeg gidder ikke. Jeg tok vel feil uansett *satt langt inne* ;)

Du kler å smile, så fortsett med det;) Bare du ikke går så langt at du setter smiley på slutten av nicket ditt er alt ok. Det ser ganske veldig dumt ut i triste tråder og kondolanseprotokoller.

Det er fint å ha deg her igjen. Har jeg husket å si det?:)

Du kler å smile, så fortsett med det;) Bare du ikke går så langt at du setter smiley på slutten av nicket ditt er alt ok. Det ser ganske veldig dumt ut i triste tråder og kondolanseprotokoller.

Det er fint å ha deg her igjen. Har jeg husket å si det?:)

Jeg satt i grunnen og trommet med fingrene her og ventet på akkurat den meldingen ;) Neida. Bare hyggelig at du svarer på innlegg, det er jo 'bekreftelse' nok. Høres så fint ut, ditt nye liv, unner deg alt godt :)

Det er i det hele tatt veldig hyggelig å prate med gamle kjente her. Såvidt jeg ser, er det mange som har blitt borte. Synd.

Annonse

Jeg satt i grunnen og trommet med fingrene her og ventet på akkurat den meldingen ;) Neida. Bare hyggelig at du svarer på innlegg, det er jo 'bekreftelse' nok. Høres så fint ut, ditt nye liv, unner deg alt godt :)

Det er i det hele tatt veldig hyggelig å prate med gamle kjente her. Såvidt jeg ser, er det mange som har blitt borte. Synd.

Ja, det er jo det. Det er alltid mange som forsvinner over til andre fora når det legges om her. Nå i det siste har det vært endel gamle kjente innom, så kanskje de kan lokkes tilbake? En gang doler alltid doler;)

Du finner ganske mange av de gamle på avkroken, forresten.

Ja, det er jo det. Det er alltid mange som forsvinner over til andre fora når det legges om her. Nå i det siste har det vært endel gamle kjente innom, så kanskje de kan lokkes tilbake? En gang doler alltid doler;)

Du finner ganske mange av de gamle på avkroken, forresten.

Meldt meg inn der. Men... må lære nytt postesystem etc...hm, får se om det blir noe av det der.

Du forresten, jeg smilte like mye før, det var bare at jeg syntes det var så ultrateit med smileys ;)

Meldt meg inn der. Men... må lære nytt postesystem etc...hm, får se om det blir noe av det der.

Du forresten, jeg smilte like mye før, det var bare at jeg syntes det var så ultrateit med smileys ;)

Hehe, ok da. Kjenner igjen det der, men allerede en gang på 1800-tallet eller noe innså jeg at slaget var tapt;)

Vi får bare være glade for at dol enda ikke har fått slike festlige og fargerike smileyer som hopper og spretter og holder på.

Hehe, ok da. Kjenner igjen det der, men allerede en gang på 1800-tallet eller noe innså jeg at slaget var tapt;)

Vi får bare være glade for at dol enda ikke har fått slike festlige og fargerike smileyer som hopper og spretter og holder på.

Fikk jo så mye kjeft for at jeg var sur og streng... Haha, kunne enkelt slengt på etpar :)) hver gang jeg skrev, men ville ikke. Sta er nok stikkordet :D

Men... pick your fights, heter det. Nå drysser jeg rundhåndet og gjør folk til lags.

Heia håndballgutta forresten, gøy.

Fikk jo så mye kjeft for at jeg var sur og streng... Haha, kunne enkelt slengt på etpar :)) hver gang jeg skrev, men ville ikke. Sta er nok stikkordet :D

Men... pick your fights, heter det. Nå drysser jeg rundhåndet og gjør folk til lags.

Heia håndballgutta forresten, gøy.

''''Heia håndballgutta forresten, gøy.''''

Nei, det er ikkje noe gøy, det nekter eg å se på, på grunn av han der forbanna posøren og femikisen Kristian Kjelling.

Han er en blanding av Jan Werner Danielsen, Jan Thomas, Kjell Elvis, Rise (fotballspiller med Ferarri, rødt hår & mobiltelefon) og BlomsterFinn, og DET er ikkje moro i det hele tatt.

Han skal være høy og mørk, ha et direkte blikk, ha både lys og mørke i seg, ha sans for humor men ikke gå rundt og fjolle hele dagen, ikke prate for mye, ikke være for følsom, han må være rå i senga, selvstendig, snill, bestemt, glad i barn, må absolutt ikke furte, være lat og initiativløs eller sportsfanatiker, og han må like mat, musikk, kunst og en god krangel. Og så må han ha pene hender. Ja, det var vel sånn bortimot alt:)

Wow.... Har du funnet ham?

Annonse

Takk, kjære morsan. Du har det bra, det er jeg sikker på. Ja? Men si meg, når skal vi tromme sammen til dameaften... du, jeg, de andre, vin, masse artig tøyseprat og litt alvor? :)

''når skal vi tromme sammen til dameaften... du, jeg, de andre, vin, masse artig tøyseprat og litt alvor? :)''

1. Hvem er "de andre"?

2. Hvis man ikke er blant "de andre", hvordan kan man bli "blant de andre"?

''''Heia håndballgutta forresten, gøy.''''

Nei, det er ikkje noe gøy, det nekter eg å se på, på grunn av han der forbanna posøren og femikisen Kristian Kjelling.

Han er en blanding av Jan Werner Danielsen, Jan Thomas, Kjell Elvis, Rise (fotballspiller med Ferarri, rødt hår & mobiltelefon) og BlomsterFinn, og DET er ikkje moro i det hele tatt.

Du verden 8-o ..... Skikkelig mannfolk, du da? ;)

''når skal vi tromme sammen til dameaften... du, jeg, de andre, vin, masse artig tøyseprat og litt alvor? :)''

1. Hvem er "de andre"?

2. Hvis man ikke er blant "de andre", hvordan kan man bli "blant de andre"?

De andre er en litt vag kategori, men tar jeg ikke feil, er du allerede der! :)

De andre er en litt vag kategori, men tar jeg ikke feil, er du allerede der! :)

Åh, jeg gleder meg! Det ville blitt en sykt morsom kveld, tror jeg, med så mye tullete kvinnfolk og en passe mengde vin. Hi-hi!

Tar du initiativ, så kommer jeg! (Eh, med et bittelite avstandsforbehold, da, vi snakker indre østland, ja?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...