Gå til innhold

manglende eggløsning??

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret 76

hei, jeg er en kvinne på 31 år og har gått på p-piller i ca 10 år. Da jeg sluttet med disse kom ikke mensen tilbake. jeg ventet et år uten mens før jeg gikk til legen. Det ble påvist lite østrogen nivå, og på grensen til lavt stoffskifte. Jeg har nå begynt på trisekvens og 50 mg levaxin. stoffskiftet er nå stabilisert seg. har brukt begge disse i 8mnd nå. Så spm er om jeg bør slutte med trisekvens og se om det er det lave stoffskiftet som har forårsaket manglende mens? legen mente at det var ikke så lavt at det skulle påvirke dette. Hypofysen fungerer normalt, så svikten ligger i eggstokkene..ønsker barn etterhvert, men uten eggløsning blir ikke det enkelt. Har du noen råd om hva jeg kan gjøre. Har vel fått diagnosen primær ovarialsvikt? forvirret 76

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296747-manglende-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...