Gå til innhold

Urinlekarse etter toalett besøk og lysere hudforandring på penis.

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg er en 36 år gammel mann som lurer på to ting. Jeg har et problem, som jeg har hatt i mange år. Problemet er at det kommer urin ut en stund etter toalett besøk. Jeg har tidligere vært til undersøkelse med dette, men fikk ikke den hjelpen jeg trengte. Det eneste de gjorde var å undersøke trykke på strålen, ved at jeg urinerte på et instrument i toalettet. De sjekket også for kjønnssykdom uten at det kom noe posetivt ut av denne undersøkelsen. Dette er svært plagsomt. Jeg pleier å ta litt papir i trusa etter toalett besøk for å slippe å bli våt i trusa, men det skal jo ikke være sånn. Det må vel være noe som kan gjøres med dette? Den andre tingen jeg luer på er, at jeg har oppdaget et parti på penis og som streker seg ned på pungen som er lysere. Kan også tilføre at jeg svetter en del nedentil. Håper du eller noen andre her hos Doktor online kan hjelpe. Hilsen artn

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Har du kontakt med fastlegen din og formidlet at du har plager fremdeles? Undersøkelsen du var gjennom tok nok sikte på å utelukke prostatasykdom og kjønnsykdom. Førstnevnte er vanligste årsak til såkalt "etterdrypp", men det er vanligst hos eldre menn. mange menn sliter med slike plager du har uten at man finner noe galt. Noen klarer å få ut den siste urinresten ved å sitte på toalettet, og konsentrere seg om å slappe av og bruke litt tid på vannlatingen. eventuelt kan litt papir brukes etterpå, slik du gjør. Pigment-ujevnheter er ganske vanlig på pungen; både mørkere bruke felter og lysere. Pgmentløse områder kan finnes overalt i huden uten at det er noe galt. Spooinfeksjoner i huden kan gi noe avbleking, men da er ofte randsonen rundt rødere, og det er litt kløe og flassing. Dersom du ikke slår deg til ro får du kontakte fastlegen din og be om en henvisning til urolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...