Gå til innhold

Spiseforstyrrelser og hjertet

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. Jeg er 35 år og har hatt spiseforstyrrelser i en lengre periode (flere år). Det har vært i varierende grad men en periode i høst har det vært en del oppkast og vekttap. I julen tok jeg ferie, og etter nyttår begynte jeg med coaching og har spist bedre (dvs tre måltider om dagen - ikke veldig store). Jeg trener ikke, men går mye i jobben (12000 - 140000 skritt daglig). Jeg har ikke gått mye og veier nå ca 49 kg og er 1.72 m. Jeg har en stressende arbeidsplass med mange bekymringer og en del press. Kjenner jeg har skuldrene opp til ørene og har opplevd at jeg ikke puster med magen (kun øverst i brystkassen). I det siste har jeg blitt engstelig for at det skal ha gått ut over hjertet mitt. Dette fører til at jeg sover dårligere og stresser mer. Kjenner noen ganger svake smerter i brystet, men jeg kjenner etter hele tiden. Bør jeg oppsøke lege, eller "bare" prøve å slappe av og fortsette med å øke matinntaket. Håper på snarlig svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296801-spiseforstyrrelser-og-hjertet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...