Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest En som håper...

Hei! Var hos legen i dag 16.01.08 pga sterke mensmurringer (ingen mens), kvalme, tissetrang og er sulten konstant! Jeg tok en urinprøve (u-stix?) å det var VELDIG svake tegn på hvite blodlegmer.. så fastlegen mente jeg hadde urinveisinfeksjon å ga meg antibiotika.. syntes d virket litt rart for har sånnsett ingen tegn på det. Har tatt en graviditetstest den var negativ men d er enda litt tidlig å teste siden d er litt over en uke til jeg skal ha mensen. testen heller ikke på morgen urin... har hatt misstanke om graviditet, men er usikker.. tror du det bare er en urinveisinfeksjon eller kan jeg være gravid? Har og cyste på eggstokkene, kan d ha noe med plagene å gjøre? på forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296861-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Når man har et sterkt ønske om å bli gravid, så kan man fort kjenne utrolig mange symtomer som tyder på graviditet.

Det som kan være svært frustrerende er at tidlig gravidsymtomer likner svært på mensen-symptomer... Ømme bryster, murringer, lett kvalme, spotting osv.

Mitt beste råd til deg, IKKE test før du er gått et par dager over tiden for mensen. Man blir ekstra lei seg av å se "ikke gravid" på testen. Det er tross alt bedre å få mensen.

Det er lett å bli helt opphengt i å bli gravid (tro meg, jeg vet hva jeg snakker om).

Det er i hvert fall totalt bortkastet å teste en uke før du skal ha mensen. Det blir både dyrt og frustrerende.

Man kan alltid være gravid hvis man har hatt ubeskyttet sex og ingen av partene er sterile, men det er for tidlig til at du kan ta noen symptomer alvorlig.

UVI har jeg ikke greie på. Jeg har hatt store cyster, men aldri merket noe som helst til dem. Hadde aldri visst om dem hvis ikke jeg var blitt undersøkt med UL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...