Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest chriss24

hei jeg er en gutt på 24 år som sliter med betent sår hud på forhuden og en lite sår på strengen som er åpent. jeg har noen røde prikker og det klør. men bare utenpå har 2 røde prikker på penis hode. min kjæreste som jeg har vært sammen med i over 1 år og 4 måneder har fått påbevist sopp i underlivet jeg har aldri vært plaget med det inntil nå dette har vart i 1 måned. sist jeg var hos legen min sa han at jeg hadde fått en såkalt tarm bakterie. noe jeg syns var litt rart for jeg styrer ikke den i feil hull. men jeg fikk noen tabletter og det hjalp lit føler jeg. men nå er jeg veldig plaget jeg får ikek dratt forhuden tilbake for det gjør vondt-. har du noen råd om hva jeg kan bruke? eller må jeg gå til legen min og ta noen tester? og gjør det vondt? hilsen en frustrert gutt på 24 år har det vondt eller det svir

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296887-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sopp kanskje?

Siden du nevner at kjæresten din hadde sopp, så har kansjke du det og? Tok du soppbehandling da? Det skulle du gjort i hvert fall.. Sopp svir og klør som f.. og kan gi sår hud, som til og med sprekker opp etterhvert. Prøv med canestensalve en ukes tid, smør deg morgen og kveld og unngå sex. Har du hvite klumper eller hvitt belegg også? Jenter kan få hvit klumpete utflod og gutta kan få noe lignede. Ikke noe godt. God bedring da. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296887-hei/#findComment-2397143
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...