Gå til innhold

Han kveler meg : (

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kanskje bidratt litt selv til at det ble sånn da, siden jeg kjøpte tannbørste til han. men det var fordi han ofte overnattet uten å ha med seg sekken sin med skift osv. siden det ikk evar planlagt. Sa jeg synes det er koselig med besøk, men nå er det HVER dag. Han kommer rett etter jobb, dusjer og spiser hos meg. Greit han føler seg hjemme, hadde vært ille om han skulle føle han må spørre om få noe å drikke, men det tar litt vel av kan du si. Er nå en selvfølge at han kan komme hver dag som om han bor hos meg. Også klarer han ikke planlegge noe. Helger jeg ikke har planlagt noe fordi det har vært meningen han skulle være hos meg, så skal han plutselig ut med gutta eller noe, så forventer han at han kan komme til meg midt på natta dritings.

Om han kommer hjem til deg midt på natta dritings, sier du pent og bestemt at han nok har kommet feil og sier han får ringe etter en drosje. Så sender du ham på dør og ønsker ham velkommen tilbake en gang det er avtalt og han er edru.

mvh

Fortsetter under...

:-) Har du sett "tatt av kvinnen" hehe. Minner meg litt om den filmen, selv om rollene var byttet om. Der var jenta plutselig i leiligheta hans hele tiden, i hvert et rom han kom inn i, snakket ustanselig. En dag dukket hun opp med ei venninne og sin knall gule kommode.

Men ellers er jeg enig med de andre her at du må selvfølgelig si fra, på en skikkelig måte. Hvis ikke kommer det til å nå en grense der du bare irriterer deg over ham, og det går ut over forholdet.

Alt dette må du bare si til han. Det går fint an å si på en hyggelig måte at "i morgen vil jeg gjerne være alene, jeg skal bare slappe av ", "kan ikke du handle og lage mat når du kommer til meg på fredag?" "nå er det din tur til å betale?" "Jeg vil ikke vaske klærne dine, men det er greit at du setter på (og henger opp og legger vekk) en vask når du allikevel er her". "neste helg har jeg andre planer". "jeg må vaske og rydde, det blir mye ekstra når du er her såpass mye som du er, så hvis du er tilstede bør du hjelpe til". "fra nå røyker vi kun inne i helgene". "Kjøp din egen brus, det går så mye om dagen og det er tungt for meg å bære". "Tirsdager liker jeg å være for meg selv"

han er ingen tankeleser og kommer aldri til å bli det.

Skriver under her, jeg :-)

Joda, tydelig tilbakemelding er viktig.

Men akkurat denne fyren ser ut til å mangle et minstemål av oppdragelse og vidsyn når han så til den grad tar seg til rette i andres hjem og med andres eiendeler og dermed indirekte penger, uten å reflektere over det.

Slikt assosierer jeg med mammadalter av menn.

mvh

Det er jeg enig i, men det gjør ikke saken bedre at hun ikke sier i fra.

Gjest det går for fort

:-) Har du sett "tatt av kvinnen" hehe. Minner meg litt om den filmen, selv om rollene var byttet om. Der var jenta plutselig i leiligheta hans hele tiden, i hvert et rom han kom inn i, snakket ustanselig. En dag dukket hun opp med ei venninne og sin knall gule kommode.

Men ellers er jeg enig med de andre her at du må selvfølgelig si fra, på en skikkelig måte. Hvis ikke kommer det til å nå en grense der du bare irriterer deg over ham, og det går ut over forholdet.

Ja den har jeg sett! :) Utrolig morsom film. Er langt fra så ille altså.. Synes det er hyggelig å ha han der, blir bare litt mye litt fort. Vi har også hatt litt andre småting som har liggi å ulma, så derfor ble jeg litt vel lei. men i går fikk vi heldigvis prata ut, men da han fortalte meg hvor pris han satte på at han hadde fått nøkkel, og hadde fått plass i skapet mitt, så klarte jeg ikke å si noe om det. :) Han har litt dårlig råd for tiden, så tror og håper han vil bidra mer neste måned.

Ja den har jeg sett! :) Utrolig morsom film. Er langt fra så ille altså.. Synes det er hyggelig å ha han der, blir bare litt mye litt fort. Vi har også hatt litt andre småting som har liggi å ulma, så derfor ble jeg litt vel lei. men i går fikk vi heldigvis prata ut, men da han fortalte meg hvor pris han satte på at han hadde fått nøkkel, og hadde fått plass i skapet mitt, så klarte jeg ikke å si noe om det. :) Han har litt dårlig råd for tiden, så tror og håper han vil bidra mer neste måned.

Du må ikke gå rundt og tro og håpe, du må snakke med fyren og bli enig med han! Han vet ikke hva du tror når du ikke sier det. Det hørtes ut som den perfekte anledning å komme med det du har på hjertet i en samtale der han sier h\hvor mye han setter pris på på være hos deg. Når skal du ellers få han til å forstå, tankeoverføring? Hvorfor skulle noe forandre seg i neste måned, han vet jo ikke at det trengs forandring.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...