Gå til innhold

Om å sjekke utstyret...

Anbefalte innlegg

Gjest fiksertjeg?

Har nylig lagt merke til en uvane hos meg... jeg kan ikke la være å sjekke utstyret hos gutta. F.eks. om jeg sitter i et foredrag og det står en mann og snakker, i stedet for å se ham i øynene, vender blikket mitt stadig nedover - mot bulen i buksa, og jeg tenker på om den er stor eller liten osv..

Er dette normalt? Tenker ikke nødv. på sex, bare ser ubevisst der lissom

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296901-om-%C3%A5-sjekke-utstyret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din lille kikker! :)

Fra den andre siden av bordet så vil jeg si at jeg ser på både rumper og pupper uten at jeg nødvendigvis tenker på sex. Men pupper og rumper er fint å se på.

Tror du er normal jeg.

Hah! Åssen kan du se rompa, når du sitter på den andre siden av bordet?

Annonse

Gjest hehejajajaja

Det er helt normalt, ihvertfall for menn.

De fleste menn sjekker utstyret til kvinnene også, spesielt pupper og rompe men også kjønnsorganet.

Ja, har du sett såkalte "leppebukser"? Hehe, populært på 80-tallet, trange tights, av og til trukket så langt opp at du så "sprekka" :D LOL

Gjest hehejajajaja

Nei, de har eg aldri hverken sett eller hørt om før no!

Det skulle du sett :D Mange jenter som ikke visste om det selv, de trakk liksom buksa langt opp. Du kan av og til se det på trange jeans og, men de tynne tightsene var det jo enda lettere å se. Noe for jenter å være obs på nrå de går med trange jeans... ikke trekk den for langt opp, da kan noen se sprekka....

Annonse

Gjest Silver Fairy

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...