Gjest Østlendingjente Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei, jeg er ei 19 år gammel jente. Jeg har et veldig pinlig spørsmål, som kanskje kan høres veldig rart ut, men må bare få det oppklart så jeg slipper å være bekymret over det mer. jeg kjøpte cillit bang,avløpsmiddel, og butikkdamen sa jeg kunne bruke det til å vaske dusjen med. jeg har derfor brukt dette middelet til å vvaske dusjen med, og også litt i taket over dusjen, hvor det har kommet noen sorte flekker pga fuktighet. jeg har også brukt middelet til å prøve å få vekk noen muggflekker i kjøleskapet. fikk høre etterpå at dette var et meget sterkt og farlig,etsende middel med farlige gasser. har vaska kjøleskapet godt, men det lukter middelet fremdeles.har spist maten som har vært der i kjøleskapet. men alt var pakket inn. så til mitt problem: når jeg dusjer så stikker det av og til ganske vondt på tærne mine, og håndkler og slikt som har ligget litt på gulvet på badet har jeg brukt til å tørke meg i bl.a underlivet, og har brukt dusjhodet i dusjen til å skylle meg i underlivet med. av og til når jeg har brukt håndkle til tørke meg med i underlivet har det gjort litt vondt, stukket og svidd. jeg hadde for en uke siden ca en veldig mageshau, hvor det kjentes som at jeg hadde fått i meg avføringsmiddel, fordi det kom mange høye lyder, og avføringen kom med veldig kraft. gjorde vondt, og var ubehagelig. tidligere på dagen hadde jeg også en veldig vond plutselig smerte rett over underlivet - magen partiet. det er nå sårt og vondt spesielt i rompa, og har noen smerter også. har også vært plaget endel med hjertebank, med ugjevne pulsslag. har også i det siste vært plaget av svært skjemmende gasser med sterk lukt. Er redd dette kan ha noe med at jeg har fått dette middelet i meg på en eller annen måte. er dette realistisk? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296956-ubehag-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ?+? Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Fått det i deg har du nok - gjennom luftveiene spesielt. Men om det er årsaken til magetrøbbelet ditt er vel vanskelig og si. Jeg hadde for sikkerthets skyld - vasket ned både bad og kjøleskap med et ufarlig middel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296956-ubehag-i-underlivet/#findComment-2397465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.