Gjest pølseskinnet Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei. Jeg er ei jente på 20 år, som det siste halvåret har fått vondt ved begynnelsen av samleiet med samboeren min. Det kjennes ut som at det er for trangt eller at han butter borti noe. Det kjennes ut som det er trangt like ved der tampongen ender når jeg bruker det. (Av og til er det smertefult å bruke tampong også). Smertene går som regel ganske fort over. (2-3 "jokk") Dette har resultert i at jeg gruer meg for å ha samleie og vi har det sjeldnere og sjeldnere.. Hvis vi har samleie to dager på rad merkes ikke disse smertene den andre dagen. Samboeren min er gjenomsnittlig utstyrt, men for meg føles det ut som den er veldig stor. Har også opplevd smerten ved innføring av penis etter at jeg har fått orgasme etter oralsex. Det siste året har jeg sliti med at jeg ikke har blitt ordentlig våt (før det var jeg veldig våt ofte), og bruker derfor glidemiddel. Blir kun ordentlig våt etter orgasme.. Jeg har lyst til å ha sex med samboern min ganske ofte, men tar aldri initiativ til det fordi jeg gruer meg for smerten, og ikke er våt nok. Han merker også dette, og tar sjeldnere initiativ. Han vil jo ikke gjøre meg vondt. Og jeg vet dette sliter på han. Hva kan være feil? Vi trenger hjelp.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296974-smerter-ved-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du beskriver selv at det kan skyldes at du ikke er våt før samleiet. Skal dere simpelthen bruke lengre tid på forspillet? Evt. med en finger i skjedeinngangen å stimulere de kjertler som lager fuktighet? Hjelper det ikke med glidemiddel i det hele tatt? Har du forsøkt Replens som du kan bruke på forhånd? Du kan ha tilstanden vestibulitt hvor der er et område ved skjedeinngangen bak til som er spesielt følsomt/sårbart. Jeg synes du skal få en lege til å se på deg, evt. få henvisning til en gynekolog. Du kan evt. få resept på litt lokalbedøvende til å smøre ved skjedeinngangen. Jeg håper du kan få hjelp. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296974-smerter-ved-samleie/#findComment-2398739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.