Gå til innhold

Vonde føtter

Anbefalte innlegg

Vonde føtter. Jeg er en kvinne på 40 år, 1,78 høy og ca 67 kg.Jeg plages av veldig vonde føtter. Jeg bruker kun Birkenstock og Air Max med Supersoles inne i. Alt annet gjør vondt etter 3 minutter. Var nylig i London hvor jeg satt på hotellet for det meste, pga smerter under føttene. Jeg har begynende artrose i storetærne (disse er skjeve siden barn), men det er ikke det som gjør mest vondt. Jeg har også soveproblemer siden jeg var ca 20. Jeg har ikke problemer med å sovne inn, men for tidlig oppvåkning og ofte lett søvn. Kan det være en sammenheng med søvnen (at føttene ikke er uthvilte) eller er det noe som heter nedsatt muskel/venepumpeaktivitet i føttene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/296978-vonde-f%C3%B8tter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...