J@nick Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei ble operert for to uker siden, og fjernet 1,2 kg til sammen. Alt gikk greit, og har hatt tålelige smerter. Ene brystet har vært ømt og hovent, en blodutredelse som kom til å gå over av seg selv sa legen for ei uke siden. Brystet er fortsatt ømt, hovent og hardt, men bedre enn det var. I dag kjente jeg at det var noe, og det kom væske(rødbrunt) ut fra såret nederst på samme bryst. Noen her som har vært gjennom omtrent det samme som meg, og kan berolige meg at alt er bra :-) Det blir jo til at man tenker på ting som kan gå galt. Nå har jeg tatt av tapen, og renset såret. Satte på plaster, så får vi se hvordan det går. Hvor lenge kan en hevelse være der, og når fikk dere(noen her som ikke hadde følelse i brystvorten) tilbake følelsen i brystvorten? Jeg har full følelse i ene men ingen i den andre. Rart! Dere som har hatt en brystreduksjon... jeg takker for svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/296984-brystreduksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.