Gå til innhold

Klamydia

Anbefalte innlegg

Gjest Tvilende2

Hei. jeg har nettopp oppdaget at jeg har blitt smittet med klamydia, noe som var overraskende siden jeg har hatt kun en partner de siste ti årene. Når jeg konfronterte han, benektet han at han har hatt samleie med noen andre. Til slutt innrømmet han at han hadde vært intim med en annen dame, men sier at han kun har befølt henne nedentil. Ikke oral-sex eller annen form for fysisk kontakt. Han hadde også i ettertid fått vite at hun var smittet med klamydia på det aktuelle tidspunktet. Spørsmålet mitt er som følger: er det mulig at han kan ha blitt smittet med klamydia fra denne kvinnen ved kun å la sine fingre berøre hennes kjønnsorgan i 10-15 sekunder? Eller må hans kjønnsorgan ha møtt hennes for at smitten skal kunne overføres?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297017-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er tvilsomt at han kan ha blitt smittet på denne måten, men det kan jo hende at det er mulig.

Men uansett.. spiller det noen rolle om de har hatt samleie eller om han bare har fingret henne? Jeg synes begge deler er utroskap uansett.

Og en ting til, dersom han fikk vite at hun hadde klamydia (noe jeg forøvrig tror hun bare ville sagt ifra om dersom de hadde samleie), så synes jeg det er utrolig dårlig gjort av han at han ikke har sagt til deg at han kanskje har smittet deg. Du kan bli steril av klamydia. Dersom jeg har misforstått og det er han som sa ifra så trekker jeg dette tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297017-klamydia/#findComment-2397883
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...