Gå til innhold

Forstørret øye,bekymret!!

Anbefalte innlegg

Gjest snuppsi_27

Har lenge hatt intrykk av at øynene har blitt forskjellige å se til men nå vises det spesielt godt. Venstreøyet er mye større ut enn høyre,det ser ut som det står litt ut, eller at lokkene er gått litt tilbake. Dette vises spesielt godt på nedre øyelokk,som er mye lengre ned enn på motsatt øye. Hvis jeg lukker øyet så krøller lokket seg under øyet, så det blir ikke ordentlig lukket. Pga dette har jeg fått økt tåreflom og irritert øye. Har mye vondt i hodet på den siden, føles som trykk bak øyet.Dette ser ikke bra ut,for jeg føler meg ikke symmetrisk lengre! Var til legen i dag og tok blodprøver,sjekket stoffskifte. Også blir jeg henvist til røntgen. Han sa at han tror det enten kan være stoffskifte(hvilket vi tviler på for jeg har målt det ofte) eller at det er noe i hodet,enten trykk eller noe annet som gjør at øyet blir slik. Jeg må innrømme at jeg ble fryktlig nærvøs, det er ikke noe gøy å tenke på at det kanskje er noe inne i hodet :( Er det noen andre som har opplevd lignende?? Kjenner jeg er litt smånervøs her nå! Håper jeg får tilbake øyet mitt som det var, ser jo stirrende ut :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297069-forst%C3%B8rret-%C3%B8yebekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...