Gjest THAIBARN Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Lurer på om noen kan hjelpe meg ang dette smp. Bor og jobber for tiden i Thailand - har da fått en thailands kjæreste og vi ønsker oss barn sammen.Har gått på p-piller siden jeg var 16 år og er nå 24 år, sluttet midt i pillebrettet og fikk mens 2 dager etter siste pille.. Når er mulightene for å bli gravid da?.. Så lurer jeg på ang fødsel og diverse, er det best det skjer i Norge( som er da mitt hjem land ).. noen som vet prosessen ang norsk og thai og barn deretter. Hva av støtte og slikt får mann.. Etter som jeg har hørt får man mellom 6-10 000 bath i mnd som er da mellom 1000-1600 kr i mnd.)i støtte og det er ikke like dyrt å ha barn i thailand som i norge..Hva er sjangsen for å bli gravid her nede? ..Hilsen 2 som har lyst på en liten en... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297091-%C3%B8nsker-%C3%A5-bli-gravid-med-thailands-gutt-hva-skjer-videre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.