Gjest Forhåpentlig kvisefri Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei! Jeg har nå gått på p-pillen Diane i over 10 år, men nå ønsker min mann og jeg å starte familie.Jeg startet med Diane pga hudproblemene, og det har virkelig hjulpet. Jeg sluttet en liten stund for noen år siden, men startet opp igjen da kviseproblemet blusset veldig opp. Jeg har en jobb der jeg stadig møter nye mennesker og står foran mange som foredragsholder. Kvisene hemmer meg veldig, jeg får veldig dårlig selvtillitt og sliter med å komme meg ut møte verden. Jeg kontaktet lege da jeg sluttet sist, men føler ikke jeg ble tatt på alvor. Jeg fikk bare beskjed om at det ga seg når jeg evt ble gravid, og at det ikke var noe å gjøre. Det var bare hormonene mine..Dette var ikke mye trøst, det kan jo ta lang tid før man blir gravid, og jeg ønsker å ha et fullverdig liv i mellomtiden. Vi har lenge ønsket barn men pga kvisene har jeg vært motvillig til å slutte med pillen. Det jeg lurer på er om det er noe som hjelper om jeg slutter med pillen? Regner med det blusser opp igjen når jeg slutter. Noen legemidler som kan hjelpe, eller virke forebyggende? Håper du kan hjelpe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297124-kviseproblemer-etter-slutt-med-diane/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.