Gå til innhold

Mens eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Gjest 1986 - 21 år

Hei!

Jeg er ei jente på 21 år, som for et halvt år siden sluttet med p-piller. Etter at jeg sluttet fikk jeg ikke mensen på over et halvår. jeg ble såpass bekymret at jeg gikk til gynekolog. Han så på eggstokkene mine med ultralyd, og sjekket meg også for sopp og andre kjønnsykdommer, og sa at alt var i orden og at jeg mest sannsynlig kom til å få mesen om noen måneder. Jeg ønsket å begynne på p-piller igjen, og han sa det var helt greit å bare starte på dem med en gang, så jeg gjorde det samme dag. dag nr. 2 fikk jeg blødninger. Jeg regnet med at det var mensen som kom i og med at jeg hadde tilsvarende smerter i magen som jeg alltid pleide å ha før. men nå har den vart i over en uke.. er dette normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297127-mens-eller-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...