Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Puppylove

Jeg vurderer å anskaffe meg "kuler" for vaginal og anal bruk. I den forbindelse lurer jeg på om det finnes noen der ute som kan fortelle meg hvordan det "virker", gir det den store nytelsen som det sies? Har sett at det finnes noen som er på en snor mens andre er på en slags stang - hva er forskjellen?

Takknemlig for SERIØSE svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29715-leket%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det finnes en masse forskjellige kuler i handelen.

De du nevner som er på en snor eller en stang er ment brukt i analen. Når det en orgasme er helt på topp dras kulene ut – kan gi ekstra kick for både kvinner og menn. Pass på at kulene og stangen ikke har skarpe kanter og at de nås fra utsiden.

Så har du vibrerende plastkuler (innebygd vibrator i hver kule – tilknyttet fjernkontroll gjennom ledning) som kan brukes i skjeden – enten når du leker alene eller samtidig som du har partnerens penis i skjeden. Til sistnevnte bruk kan de gi ekstra nytelse både for ham og henne.

Geishakuler er tunge metall-kuler. De har to bruksområder. 1) til effektiv opptrening av PC-muskulaturen – du må knipe dvs. aktivere musklene, for å holde kulene inni skjeden. Eller 2) til bruk samtidig som du har partnerens penis inni. Spesielt gode i ridestilling. Han kjenner kulene hver gang han støter inn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29715-leket%C3%B8y/#findComment-118911
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...