Åsemor Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Har vært litt småsnørrete den siste uka, og av og til litt halsvondt. Har avtalt tur i svømmehallen i morgen, og kjenner nå at halsen blir vondere og vondere for hvert minutt i natten. Ikke halsbetennelse-vondt, da. Er det dumt eller spiller det ingen rolle om jeg drar og svømmer i morgen? Eller i dag, blir det vel... *døgnvill* 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes ofte klorvann gjør det bedre når jeg er litt sånn småsnørrete. Får renset godt opp Jeg ville badet så lenge jeg ikke følte meg slapp eller hadde feber. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes ofte klorvann gjør det bedre når jeg er litt sånn småsnørrete. Får renset godt opp Jeg ville badet så lenge jeg ikke følte meg slapp eller hadde feber. Ja også så deilig for de andre, med litt ekstra snørr i vannet. ;oP 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja også så deilig for de andre, med litt ekstra snørr i vannet. ;oP Pytt, fellesbassenger er nå alltid fulle av alle slags kroppsvæsker uansett 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Pytt, fellesbassenger er nå alltid fulle av alle slags kroppsvæsker uansett Æsj, ja. Man bør egentlig ikke tenke for mye på sånt i det hele tatt. *holder hendene for ørene og synger høyt* 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Jeg synes ofte klorvann gjør det bedre når jeg er litt sånn småsnørrete. Får renset godt opp Jeg ville badet så lenge jeg ikke følte meg slapp eller hadde feber. Ja, halsen var mye bedre etter noen timer søvn, så det var godt å bade litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.