Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå har det blitt mange innlegg av meg her..! Er blitt kvitt tørrheten i underlivet, men nå er det noe annet som plager meg! mellom de to indre kjønnsleppene ligger det en liten kul som klør noe sinnsykt nesten HELE tiden! jeg har hatt det i rundt 3 dager nå. jeg håper liksom på at det går over, og smør meg med canesten krem, men det funker jo ikke! Er blitt skikkelig fortvila, for jeg MÅ jo klø, for det er helt forferdelig!det er også noen små andre kuler der, dette må vel være grunnen til at jeg klør sånn? Hva i all verden kan være grunnen til dette? Er nettopp ferdig med det første p-pillbrettet mitt (yasmin) og har en pause på 7 dager nå, kan dette være bivirkning? det kan ikke være kjønnsvorter, det vet jeg, for kjæresten min har ikke ligget med noen andre, og han var jomfru da jeg traff han. Går det an å få kjønnsvorte likevel? jeg må stille spørsmål, for jeg blir helt gal av den kløinga! Og tenk jeg som hadde muntligexamen i dag da......håper på et veldig raskt svar så jeg får finne ut hva det er!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29722-hjelp-kuler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...