Gjest Marianne1983 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hei. Jeg tok siste p-sprøyte 15 mai 2007. Etter dette tok det ca 6 mnd før jeg fikk mensen. Da hadde jeg ikke fått mensen iløpet av de 4årene jeg brukte p-sprøyten. Først kom den normalt med 7 dager og 4 ukers mellomrom. Men siste gang jeg fikk mensen(7jan) gikk det 6 uker mellom, og nå som jeg endelig har fått den kommer den om og om igjen. Menstrasjonen begynte 7 januar, og varer normalt 7 dager, men den slutter ikke. Den begynnner på igjen, siste dag i mensen. Hva skal jeg gjøre? Har ingen smerter eller symptomer. Burde jeg oppsøke gynekolog? Bruker ingen prevensjon for øyeblikket, men har lyst til å starte med p-piller for en 6 månders tid, før jeg har lyst til å prøve å få barn. Kan du hjelpe meg? Jente 24år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297280-bl%C3%B8dninger-etter-p-spr%C3%B8yta/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.