Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt problemer med å ha menstrasjon. Jeg fikk mensen da jeg begynte med DIANE tabletter. Jeg var til undersøkelese hos en lege, og han skrev METFORMIN tabletter for å bli gravid og måtte å slutte med DINAE tabletter. Siden fikk jeg ikke mensen bare to gang og det var bare litte blødning. Jeg begynnte med metformin siden juli 2007. Lurer om det er vanlig å ikke ha menstrasjon mens jeg tar metformin tabletter og hvorfor ble jeg ikke garvid ennå? Legen anbefalte meg å ta tablettene i et år men jeg ser ikke gode tgen med tablettene, også jeg vil bli gravid. m.v.h

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297286-metformin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...