Gjest det foregår i hodet mitt... Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei alle sammen. Føler meg stakkarslig og svak nå. Min samboer gjorde det slutt med sin eks et års tid før vi ble sammen. Han sier han ikke hadde det bra med henne og følte seg kvalt. Han viser at han er glad i meg og er oppmerksom på mange måter. (Det må sies at jeg levde i mange år i et dårlig forhold før jeg møtte min nåværende samboer... er nok preget av det). Nå er det slik at hans eks bor i samme by som oss. Og i blant når han er på byen med kameratene sine, så kommer hun bort og prater. Det forteller han meg. Men de omgåes ikke. De prates heller ikke på telefonen. Jeg er redd at han klemmer henne og er mer vennlig mot henne når han møter henne på byen enn jeg vet om. Disse tankene mine altså... Og jeg fant bilder av henne på nettet av slik hun så ut nå. Hun hadde slanka seg og så mer tiltrekkende ut enn før. Men jeg vet jo at han ikke gjorde det slutt med henne på grunn av utseendet, det var på grunn av hennes væremåte. Har noen gode råd til meg? Jeg har på en måte spunnet meg inn i en vond sirkel. Vil ikke si til han hvor mye dette bekymrer meg heller, for da kan han jo føle at jeg ikke stoler på han. Ønsker heller ikke å fremstå som en usikker jente. Noe som jeg nettopp er i høyeste grad selv om jeg får positive tilbakemeldinger på utseendet mitt. Gruer meg til jeg og han event. møter eksen hans på gata. Er redd for at samboeren min skal "gjemme meg bort" slik at eksen ikke skal bli såret over å se meg. Dette gjør han nok ikke men... jeg ser det liksom for meg veldig billedlig. Åååå kan ikke disse tankene bare gi seg snart! *vondt i hjertet* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297368-om-hans-eks-og-mine-f%C3%B8lelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Din tulleball! ) Han gjorde det slutt med eksen og han ble sammen med deg. Det er _deg_ han vil ha! For ham er du den vakreste jenta som finnes! Godt mulig at eksen også er pen og søt, men det er deg han vil være sammen med og det er du som er Kvinnen i hans liv. At han har et greit forhold til eksen og forteller deg at de har slått av en prat om de tilfeldigvis møtes skal du være glad for. Om han ikke hadde sagt noe og du hadde fått vite det av andre, da hadde du garantert blitt vanvittig mistenksom, sant? Han er ærlig mot deg og du har med all sannsynlighet ingen grunn overhodet til ikke å stole på ham. Om du skulle møte din eks på gata så betyr ikke det at du drar ham inn i nærmneste smug og har deg med ham heller - hva får deg til å tro at kjæresten din skulle gjøre det med sin eks? Han kommer slettes ikke til å gjemme deg bort for ikke å såre eksen om dere skulle møtes! Han kommer til å være så stolt over deg atte! Helt sikkert! Vær blid og hils pent på henne om dere treffes, hvis du surner og blir barnslig vil han synes du oppfører deg teit. Oppfører du deg voksent og behandler henne som en hvilken som helst annen så vil han synes du har et stort hjerte og beundre deg enda mer. ) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297368-om-hans-eks-og-mine-f%C3%B8lelser/#findComment-2401171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det foregår i hodet mitt... Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Din tulleball! ) Han gjorde det slutt med eksen og han ble sammen med deg. Det er _deg_ han vil ha! For ham er du den vakreste jenta som finnes! Godt mulig at eksen også er pen og søt, men det er deg han vil være sammen med og det er du som er Kvinnen i hans liv. At han har et greit forhold til eksen og forteller deg at de har slått av en prat om de tilfeldigvis møtes skal du være glad for. Om han ikke hadde sagt noe og du hadde fått vite det av andre, da hadde du garantert blitt vanvittig mistenksom, sant? Han er ærlig mot deg og du har med all sannsynlighet ingen grunn overhodet til ikke å stole på ham. Om du skulle møte din eks på gata så betyr ikke det at du drar ham inn i nærmneste smug og har deg med ham heller - hva får deg til å tro at kjæresten din skulle gjøre det med sin eks? Han kommer slettes ikke til å gjemme deg bort for ikke å såre eksen om dere skulle møtes! Han kommer til å være så stolt over deg atte! Helt sikkert! Vær blid og hils pent på henne om dere treffes, hvis du surner og blir barnslig vil han synes du oppfører deg teit. Oppfører du deg voksent og behandler henne som en hvilken som helst annen så vil han synes du har et stort hjerte og beundre deg enda mer. ) Lykke til! Takk for svaret ditt. Skulle ønske jeg greide å vri om tankene mine. For ja jeg er en skikkelig tulleball. Klar over det Grunnen til at jeg mistenkte at han kom til å være forsiktig når vi møter eksen hans er at jeg vet at hun var ei skikkelig tåreperse. Det henger vel igjen hos han at han ikke ønsker å såre hennes følelser. Takk for svaret ditt som viser at jeg egentlig bare surrer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297368-om-hans-eks-og-mine-f%C3%B8lelser/#findComment-2401179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Som du selv skriver: Det foregår i hodet ditt. At han forteller at han har pratet med henne på byen, betyr jo at han ikke skjuler det for deg - og det er et godt tegn! Jeg synes du skal ta mot til deg, og snakke med han om følelsene dine. Ikke anklagende, men slik du gjør her: Du er klar over at det skjer i ditt hode, men at du likevel ikke klarer å styre følelsene og tankene dine. Prat med han om at du ikke vil ha det sånn, og at du vil arbeide med dette - men at du trenger hans hjelp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297368-om-hans-eks-og-mine-f%C3%B8lelser/#findComment-2401225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.s Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Takk for svaret ditt. Skulle ønske jeg greide å vri om tankene mine. For ja jeg er en skikkelig tulleball. Klar over det Grunnen til at jeg mistenkte at han kom til å være forsiktig når vi møter eksen hans er at jeg vet at hun var ei skikkelig tåreperse. Det henger vel igjen hos han at han ikke ønsker å såre hennes følelser. Takk for svaret ditt som viser at jeg egentlig bare surrer! Helt enig med KaVa og Lillemus! Det er jo _deg_han vil ha! : ) Når tankene mine surrer sånn, hender det jeg snakker med kjæresten og forteller ham at jeg gjerne vil "virkelighetsorientere" meg litt.. I tilleg til at han er usedvanlig forståelsesfull og god, smiler han litt da og dette ordet har gjort mange ting lettere for oss.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297368-om-hans-eks-og-mine-f%C3%B8lelser/#findComment-2401305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.