Gjest litt smaabekymra Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det startet da jeg var i Thailand med magesmerter og blodninger annenhverdag ca i 2 uker til jeg fikk en liten mensen, og blodningene sluttet etter det. Magesmertene fortsatte og forverret seg. Magesmertene kommer og gar, krampeaktig. Kan vakne om natta av smerte. Foles ut som det er i hele magen, litt vasnkelig a forklare.. Men verst kanskje litt til hoyre, rundt navle omradet.. Etter 7 uker gikk jeg til lege, han trodde jeg var gravid, noe jeg ikke var. Sa fikk en antibiotika kur. Ble ikke noe sarlig bedre. Fikk sa mensen igjen vanlig. Men na har jeg begynt a fa blodninger igjen, og det er 1,5 uke til jeg skal ha det.. Og magesmertene kommer og gar.. Har ikke noe sammenheng med alkoholdrikking heller.. De p-pillene jeg gar pa na ha jeg gatt pa i 1 ar. Er det noen som har vert borti noe liknende? Begynner a bli litt bekymra for hva det kan vere, og kommer ikke til Norge for om 4-5 mnd. Tenkte forst det var stress pga reising og sann, men har jo hatt det i 10 uker na.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/297485-magesmerter-og-blodninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.