Gå til innhold

Sjalusi og korte skjørt

Anbefalte innlegg

Min mann ville blitt strålende fornøyd og glad om jeg kledde meg slik, eller hvis jeg hadde hatt kropp til å kle meg slik;o)

Nei, jeg syns ikke du skal føye deg! Jeg syns ikke at din klesstil høres vulgær ut i det heletatt, så mannen din bør heller være stolt over sin flotte kone!

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

8

• Lillemus

5

• Sofline

5

• Icora Panter

3

Jada, kanskje litt rask med stempelet, men en venninne av meg var gift med en kar som startet på denne måten. Etterhvert ble det verre og verre og hun fikk ikke møte venninner, gå på byen osv. Hun er egentlig en sterk jente, heldigvis så skilte hun seg raskt, men hun lot han styre seg en god stund før det skjedde.

En annen kar jeg vet om sjekket mobilen, sekken, vesken osv., hun tok endelig mot til seg og gikk fra han, men da ble hun skutt.

Jeg spurte jo om det bare var klærne eller om det var andre tegn også, men det var det jo ikke.

''''En annen kar jeg vet om sjekket mobilen, sekken, vesken osv., hun tok endelig mot til seg og gikk fra han, men da ble hun skutt.''''

Skutt?

Åssen gikk det med ho da?

Annonse

Annonse

Korte skjørt blir særlig interessante når man ofte må plukke noe fra gulvet eller gå i trapp med utsikt til alle kanter...

Jeg har også flyktet fra en butikk av samme årsak. Dessuten var det pine trangt og hun slafset tyggegummi. Fullstendig useriøst, synes jeg.

Klærne man bruker på jobb er en del av arbeidsverktøyet. Selvsagt vil jeg føle meg vel, men funksjonalitet er viktigst. Det innkluderer sosial funksjonalitet.

mvh

Godt å høre at det ikke er bare meg som reagerer på slikt!

Må tilstå at jeg trakk litt på øyebrynene da jeg så en ekspeditrise i en klesbutikk (sånn midt-i-laget fin) iført stroppeløs selskapskjole. Det er liksom ikke et jobbantrekk synes jeg.

han er sjalu og taaler ikke at andre ser den som pen.. Noen menn tror vist at man stikker avgaarde med alle som synes man er flott. Mennesker er jo flotte}pene overalt!

Min elsker naar jeg tar paa korte skjort og det er ikke snakk om miniskjort, men som gaar ca 10 cm over knaerne. Slik at jeg fortsatt kan boye meg om jeg mister noe paa bakke..

(Har ikke norsk tastatur for oyeblikket :)

''I en del jobber synes jeg ikke lårkorte skjørt passer, i andre jobber kan det være greit.''

Jeg har faktisk en gang gått ut fra en butikk pga ekspeditrisens antrekk. Synes ikke kjole som er så kort at den knapt nok dekker trusa (fakta!) passer seg i en butikk.... Jeg var der for å se på sko, ikke på ekspeditrusas undertøy.

Jeg er resepsjonist paa hotell og maa gaa i skjort som ligger ca 5 cm over knaerne. Er jo forsovit laarkort det. Hadde du forlatt hotellet?

Skjonner deg om det var et mini mini skjort hvor hun ikke kunne boyd seg for aa plukke opp ting.. Eller pupper som velter ut..

Jeg er resepsjonist paa hotell og maa gaa i skjort som ligger ca 5 cm over knaerne. Er jo forsovit laarkort det. Hadde du forlatt hotellet?

Skjonner deg om det var et mini mini skjort hvor hun ikke kunne boyd seg for aa plukke opp ting.. Eller pupper som velter ut..

Nei, litt over knærne er helt greit - jeg snakker her om skjørt som _nesten_ dekket trusa! Hadde jeg vært vedkommendes arbeidsgiver hadde jeg sendt vedkommende hjem for å skifte til noe mer anstendig på jobben!

Gjest trend-dama

Jada, kanskje litt rask med stempelet, men en venninne av meg var gift med en kar som startet på denne måten. Etterhvert ble det verre og verre og hun fikk ikke møte venninner, gå på byen osv. Hun er egentlig en sterk jente, heldigvis så skilte hun seg raskt, men hun lot han styre seg en god stund før det skjedde.

En annen kar jeg vet om sjekket mobilen, sekken, vesken osv., hun tok endelig mot til seg og gikk fra han, men da ble hun skutt.

Jeg spurte jo om det bare var klærne eller om det var andre tegn også, men det var det jo ikke.

Hei fei

Han har et anstrengt forhold til mobilen min også. Jeg syns i det hele tatt han har et anstrengt forhold til alt som har med menn å gjøre. Da mener jeg f.eks det at det er menn på min arbeidsplass, og f.eks at jeg har hatt forhold til 2 andre menn før jeg traff han mm.

Jeg kler meg slett ikke vulgært. Andre jeg kjenner synes at jeg er velkledd. Jeg har f.eks alldri dyp utringning e.l. Men jeg syns at tykke strømper, skjørt og støvletter er kult. Han påstår at hadde jentene på hans jobb kommet slik på jobb hadde de blitt sendt hjem. Han er ellers en herlig kjæreste, men mener at min kropp (med dens former) er forbeholdt ham.

Skjørt, tykke strømper og støvletter er helt normal påkledning etter min mening. Og jeg mener at din kropp er DIN, uansett. Jeg skjønner at han vil ha deg og kroppen sin for seg selv, men det må da vel være den nakne kroppen din han vil ha for seg selv? :-)

NEI! du skal ikke gi etter!

Du skal gå i det du føler at du vil gå i! Han høres - som Lillemus også sier - ut som om han er eiesyk. Min ex var likedan, etterhvert ble jeg som person utvisket og sluttet til og med å gå på kino med venninner for å unngå krangling i etterkant! Så nei, han skal ikke bestemme over deg.

Ser at noen drar diskusjonen over på hva som er passende på jobb osv., og der må du selvsagt ta hensyn! Men det er en helt annen diskusjon!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...