Gå til innhold

Buttplug


Maglor

Anbefalte innlegg

Cookiemonster

Jeg synes det er ekkelt og kvalmt. Det er lov å si hva man mener.

Det er lov, selvsagt. Men synes du det er nødvendig, eller på noen måte relevant og/eller saklig? Selvsagt er det ikke det. Trådtittelen gjør at alle skjønner hva det dreier seg om, og ingen av de som diskuterer det har hverken behov eller interesse av å høre fra de som "æææææsj-giiiiid-så-ekkelt, ass!"-er. Så det eneste poenget ditt må være at du har et behov for å markere deg, og fortelle alle som ikke er interessert hva du mener? Og det er jo litt interessant, og gjør at en lurer litt på hva slags person du er i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Maglor

    21

  • Cookiemonster

    12

  • fuji1365380447

    2

Cookiemonster

Hva er ekkelt? La vær å svare hvis du ikke har andre ting å si. Noen liker det, som andre liker andre ting. Mye jeg syns er ekkelt også, men da tier jeg heller.

Don't feed the trolls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ansatt i helsesektor

Vet det, har gjort det med damer før og vet at selv når man endelig får det til kan det ta noen førsøk før hun nyter det. Vi er heldigvis gode til å kommunisere både med og uten ord.

Analsex er ikke naturlig. Har sett mer enn en ødelagt anus som har vært brukt flittig opp gjennom årene. Dette har resultert i inkontinente tilstander ved at en ikke klarer å holde på avføringen. Analsex virker i den senere tid til å være en motesak. Dette vil garantert få følger til slutt hvis dette praktiseres i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiemonster

Jøss, du går jammen inn for oppgaven! Er hun like dedikert som deg?

Jeg får en sterk følelse at du presser rimelig sterkt på for å få analsex med ei som åpenbart ikke syntes at dette er godt.

Og hvor har du det fra at rumpehullet hennes vil utvide seg? Anus er jo en muskel som blir styrt av de automatiske musklene - den eneste måten å "vide ut" anus på, er jo at man lærer seg å slappe av i disse musklene slik at man klarer å få noe inn i denne åpningen (som den jo ikke er laget til fra naturens side..). Det er jo ikke slik at du vil gradvis utvide anus på jenta - dersom hun fortsetter å spenne seg så vil rumpa hennes fortsatt være like tight!

Har du forsøkt å ha fingre, dildo, buttplugg osv opp i din egen anus? Vet du overhodet hvor overveldene dette kan føles - spesielt dersom man egentlig ikke vil det selv?

(Og bare så det er sagt - jeg har hatt analsex mange ganger, så jeg vet hva jeg snakker om. Med riktig steming, opphisselse og glidemiddel så liker jeg det godt.)

Mange gode poenger her :)

Menn som er interesserte i, og som "presser på" for å ha analsex, bør faktisk utforske denne delen av seg selv først, slik at man skjønner hva som må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiemonster

''Skjerp deg, hvor står det noe i inlegget mitt som indikerer at dama mi er "ei som ikke synes dette er noe godt"? ''

Det står ikke noe sted i innlegget ditt, men jeg har jo lest dine tidligere innlegg om dette. Der skrev du

''jeg har klart å få dama interessert i analsex''

så for meg virker det som om det er du som er pådrivereen på dette prosjektet, og ikke henne.

''Kutt ut dette tullet med å overføre dine egne negative følelser til andre.''

Jeg har som sagt ikke noen negative føleser for analsex, tvert i mot så har jeg hatt noen riktig gode opplevelser der bak. Men jeg har noen dårlige følelser mot folk som er helt opphengt i analsex og som forsøker å presse kjæresten sin til å gjør noe som hun ikke nødvendigvis er noen pådriver for selv.

Og som jeg sa før - skjeden er et tøyelig organ som gradvis kan gjøre større. Derfor er det mindre vondt å sex etter en stund dersom man er jomfru. Men analen er er fast muskel som man ikke kan håndtere på samme måte.

Her handler det mere om å slippe seg løs.

Det er ikke riktig at analen ikke kan utvides. Det er en muskel som alle andre muskler, og kan både stammes og utvides mer eller mindre permanent. Men man bør absolutt ikke gjøre dette, og målet må være å bli fleksibel nok til at man klarer å slappe av og nyte inntrengning der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overlegen

Analsex er ikke naturlig. Har sett mer enn en ødelagt anus som har vært brukt flittig opp gjennom årene. Dette har resultert i inkontinente tilstander ved at en ikke klarer å holde på avføringen. Analsex virker i den senere tid til å være en motesak. Dette vil garantert få følger til slutt hvis dette praktiseres i årevis.

Analsex praktisert på "fornuftig" vis, med riktige forholdsregler og godt "vedlikehold" av muskelen, vil ikke føre til ødelagt muskel og/eller inkontinens. Dessverre er det mange, som deg, som har sett noen horrible eksempler og drar konklusjonen om at slik er det, punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Uansett, er det noen som har tips til bruken av buttplug?''

Ja, du burde først tømme ei flaske Plumbo inn i din egen anal, deretter smører du Buttplug`en inn med Loctite (lynlim) og stapper den så langt opp du får den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Uansett, er det noen som har tips til bruken av buttplug?''

Ja, du burde først tømme ei flaske Plumbo inn i din egen anal, deretter smører du Buttplug`en inn med Loctite (lynlim) og stapper den så langt opp du får den.

Kanskje du heller skulle la være å poste når de premenstruelle smertene blir for mye for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex er ikke naturlig. Har sett mer enn en ødelagt anus som har vært brukt flittig opp gjennom årene. Dette har resultert i inkontinente tilstander ved at en ikke klarer å holde på avføringen. Analsex virker i den senere tid til å være en motesak. Dette vil garantert få følger til slutt hvis dette praktiseres i årevis.

Det er ikke "naturlig" å poste på nettforum heller så gå tilbake til hullet du kravlet opp fra før øynene dine ødelegges av stråling fra skjermen og du blir lam i samtlige fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov, selvsagt. Men synes du det er nødvendig, eller på noen måte relevant og/eller saklig? Selvsagt er det ikke det. Trådtittelen gjør at alle skjønner hva det dreier seg om, og ingen av de som diskuterer det har hverken behov eller interesse av å høre fra de som "æææææsj-giiiiid-så-ekkelt, ass!"-er. Så det eneste poenget ditt må være at du har et behov for å markere deg, og fortelle alle som ikke er interessert hva du mener? Og det er jo litt interessant, og gjør at en lurer litt på hva slags person du er i virkeligheten.

Hehe. Er det så fælt at jeg sier hva jeg mener altså? Synes det sier mer om deg enn om meg. Det betyr ikke noe annet enn at jeg synes rumpesex er både uhygenisk og ekkelt.(kvalmt). Ikke mer enn det! Har du problemer med at jeg mener det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Er det så fælt at jeg sier hva jeg mener altså? Synes det sier mer om deg enn om meg. Det betyr ikke noe annet enn at jeg synes rumpesex er både uhygenisk og ekkelt.(kvalmt). Ikke mer enn det! Har du problemer med at jeg mener det?

Hvorfor leser du da en tråd som har Buttplug som overskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel ann på tykkelsen på dildoen.

Noen er jo smale i tuppen,forså å bli tykkere.Dette må jenta styre selv.Om det er en ganske tykk buttplugg,burde dere kanskje varme opp med en finger og masse glide middel.

Hvor lenge den burde sitte inne,er opp til henne.Er det ubehaglig,burde hun ta den ut.

Dere burde kjøpe buttplugg for nybegynnere,og glidemiddel beregnet på analsex.

Når dere en gang skal ha anal sex,må jenta være klar.Og du må stoppe om hun sier det.Alt må tas rolig,ikke peis på,da kan du ødelegge tarm veggene.

For at det kan bli litt lettere for jenta,kan det være lurt at hun "trykker" litt utover,istedet for i knipe..

Ser dere har fått mye useriøse svar nedover.Men det er mange som har analsex.Og de som motsetter seg mest,er gjerne de som har mest lyst å prøve! ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel ann på tykkelsen på dildoen.

Noen er jo smale i tuppen,forså å bli tykkere.Dette må jenta styre selv.Om det er en ganske tykk buttplugg,burde dere kanskje varme opp med en finger og masse glide middel.

Hvor lenge den burde sitte inne,er opp til henne.Er det ubehaglig,burde hun ta den ut.

Dere burde kjøpe buttplugg for nybegynnere,og glidemiddel beregnet på analsex.

Når dere en gang skal ha anal sex,må jenta være klar.Og du må stoppe om hun sier det.Alt må tas rolig,ikke peis på,da kan du ødelegge tarm veggene.

For at det kan bli litt lettere for jenta,kan det være lurt at hun "trykker" litt utover,istedet for i knipe..

Ser dere har fått mye useriøse svar nedover.Men det er mange som har analsex.Og de som motsetter seg mest,er gjerne de som har mest lyst å prøve! ;0)

Takk for svar. Har naturligvis glidemiddel beregnet for analsex (ikke den bedøvende typen)

Vet selvsagt at de som hyler høyest om hvor fælt analsex er egentlig er noen skikkelige skaprumpenisser selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Har naturligvis glidemiddel beregnet for analsex (ikke den bedøvende typen)

Vet selvsagt at de som hyler høyest om hvor fælt analsex er egentlig er noen skikkelige skaprumpenisser selv.

"skaprumpenisser "

*LOL*

Lykke til hvertfall! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor leser du da en tråd som har Buttplug som overskrift?

Det er da ikke mulig å komme unna det når det står på 100 siste. Fikk frysninger da jeg så overskriften og synes det er utrooolig ekkelt. Rart at ikke folk tåler å høre det når det til og med utleverer seg på nett. Jeg sier bare hva jeg mener. Har dere problemer med det? Jeg synes det er utrolig urenslig, kvalmt og ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke mulig å komme unna det når det står på 100 siste. Fikk frysninger da jeg så overskriften og synes det er utrooolig ekkelt. Rart at ikke folk tåler å høre det når det til og med utleverer seg på nett. Jeg sier bare hva jeg mener. Har dere problemer med det? Jeg synes det er utrolig urenslig, kvalmt og ekkelt.

Det er ingen tvil om hva du mener om buttplug, men jeg skjønner ikke at du vil deg så vondt at du klikker deg inn på en tråd som omhandler noe du så til de grader støtes av.

Man må jo ikke lese alt på 100 siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor leser du da en tråd som har Buttplug som overskrift?

Jeg er jo nysgjerrig på hvor grisete det går an å bli da selvfølgelig :-) Intet mer enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke mulig å komme unna det når det står på 100 siste. Fikk frysninger da jeg så overskriften og synes det er utrooolig ekkelt. Rart at ikke folk tåler å høre det når det til og med utleverer seg på nett. Jeg sier bare hva jeg mener. Har dere problemer med det? Jeg synes det er utrolig urenslig, kvalmt og ekkelt.

Vet du, neste gang vil tror jeg at jeg vil gi kjærsten en omgang med tunga i rumpa også. Mmmmh skal bli herlig. Dette er mulig fordi hun er veldig renslig og jeg finner aldri noen rester der bak. Også en ypperlig måte å få henne til å slappe så fingrene glir rett in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, neste gang vil tror jeg at jeg vil gi kjærsten en omgang med tunga i rumpa også. Mmmmh skal bli herlig. Dette er mulig fordi hun er veldig renslig og jeg finner aldri noen rester der bak. Også en ypperlig måte å få henne til å slappe så fingrene glir rett in.

Ha. ha.ha...Ja gjør det du, du finner ikkje så mye avføring i ei oppblåsbar Barbara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, neste gang vil tror jeg at jeg vil gi kjærsten en omgang med tunga i rumpa også. Mmmmh skal bli herlig. Dette er mulig fordi hun er veldig renslig og jeg finner aldri noen rester der bak. Også en ypperlig måte å få henne til å slappe så fingrene glir rett in.

Ja og du stopper ikke der tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...