Gå til innhold

Buttplug


Maglor

Anbefalte innlegg

Ha. ha.ha...Ja gjør det du, du finner ikkje så mye avføring i ei oppblåsbar Barbara.

Bortsett fra i din mener du? Jaja du får bruke den til hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Maglor

    21

  • Cookiemonster

    12

  • fuji1365380447

    2

''Uansett, er det noen som har tips til bruken av buttplug?''

Ja, du burde først tømme ei flaske Plumbo inn i din egen anal, deretter smører du Buttplug`en inn med Loctite (lynlim) og stapper den så langt opp du får den.

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel ann på tykkelsen på dildoen.

Noen er jo smale i tuppen,forså å bli tykkere.Dette må jenta styre selv.Om det er en ganske tykk buttplugg,burde dere kanskje varme opp med en finger og masse glide middel.

Hvor lenge den burde sitte inne,er opp til henne.Er det ubehaglig,burde hun ta den ut.

Dere burde kjøpe buttplugg for nybegynnere,og glidemiddel beregnet på analsex.

Når dere en gang skal ha anal sex,må jenta være klar.Og du må stoppe om hun sier det.Alt må tas rolig,ikke peis på,da kan du ødelegge tarm veggene.

For at det kan bli litt lettere for jenta,kan det være lurt at hun "trykker" litt utover,istedet for i knipe..

Ser dere har fått mye useriøse svar nedover.Men det er mange som har analsex.Og de som motsetter seg mest,er gjerne de som har mest lyst å prøve! ;0)

''.Og de som motsetter seg mest,er gjerne de som har mest lyst å prøve! ;0)''

Hahaha. As if. Vedder på at analsex er skikkelig deilig gitt. Litt avføring og sånn er jo bare deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex er ikke naturlig. Har sett mer enn en ødelagt anus som har vært brukt flittig opp gjennom årene. Dette har resultert i inkontinente tilstander ved at en ikke klarer å holde på avføringen. Analsex virker i den senere tid til å være en motesak. Dette vil garantert få følger til slutt hvis dette praktiseres i årevis.

Og ikke minst infeksjoner og diverse som følge av at det er svært urenslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Ann

Analsex praktisert på "fornuftig" vis, med riktige forholdsregler og godt "vedlikehold" av muskelen, vil ikke føre til ødelagt muskel og/eller inkontinens. Dessverre er det mange, som deg, som har sett noen horrible eksempler og drar konklusjonen om at slik er det, punktum.

Hei, hei. Blir rimelig oppgitt over alle uff´ene og æsj´ene her inne, fra folk som aldri har prøvd (noe) før og ikke aner hva de snakker om. Min mann og jeg har et godt og aktivt seksualliv, noe som også innbefatter analsex når det passer seg slik. Selv er jeg ikke begeistret for buttplugg, iallefall ikke den typen som smaler inn i enden. I så fall må du være veldig varsom når den skal ut igjen. Det kan gjøre veldig vondt hvis den ikke tas sakte og forsiktig ut. Muskelen strammer rundt den tynne enden og hvis den strekkes for fort ut gjør det vondt, og kan revne. Er heller ikke særlig beistret for en finger bak, det er ofte bare ubehagelig , men det er jo "smak og behag". Noe som fungere bra som oppvarming for meg er oralsex med en vibrator mot anus. Godt med glidekrem selvfølgelig. Etter hvert som jeg blir mer opphisset "trer" jeg meg på selv. Da er det jeg som styrer farten og inntrengingen. På denne måten kan jeg komme både to og tre og fire ganger på rappen. Da fungerer det veldig godt med "vanlig" analsex etterpå. Skremselspropaganda som utvidelse av tarmen, ufrivillig avføring og inkontinens er bare tull, selv om såkalte "helsevesentyper" sier at sånn er det. Men selvfølgelig kreves det ved dette som ved all annen aktivitet at man tar det med ro, ikke presser grenser, eller finner seg i noe som er vondt for å tilfredstille partneren. Sex, i alle former, er noe som skal utføres i samspill med hverandre og være en nytelse for begge parter. Man kan selvfølgelig være åpen for nye ting, men kunne respektere partnerens nei hvis det ikke "faller i smak".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei. Blir rimelig oppgitt over alle uff´ene og æsj´ene her inne, fra folk som aldri har prøvd (noe) før og ikke aner hva de snakker om. Min mann og jeg har et godt og aktivt seksualliv, noe som også innbefatter analsex når det passer seg slik. Selv er jeg ikke begeistret for buttplugg, iallefall ikke den typen som smaler inn i enden. I så fall må du være veldig varsom når den skal ut igjen. Det kan gjøre veldig vondt hvis den ikke tas sakte og forsiktig ut. Muskelen strammer rundt den tynne enden og hvis den strekkes for fort ut gjør det vondt, og kan revne. Er heller ikke særlig beistret for en finger bak, det er ofte bare ubehagelig , men det er jo "smak og behag". Noe som fungere bra som oppvarming for meg er oralsex med en vibrator mot anus. Godt med glidekrem selvfølgelig. Etter hvert som jeg blir mer opphisset "trer" jeg meg på selv. Da er det jeg som styrer farten og inntrengingen. På denne måten kan jeg komme både to og tre og fire ganger på rappen. Da fungerer det veldig godt med "vanlig" analsex etterpå. Skremselspropaganda som utvidelse av tarmen, ufrivillig avføring og inkontinens er bare tull, selv om såkalte "helsevesentyper" sier at sånn er det. Men selvfølgelig kreves det ved dette som ved all annen aktivitet at man tar det med ro, ikke presser grenser, eller finner seg i noe som er vondt for å tilfredstille partneren. Sex, i alle former, er noe som skal utføres i samspill med hverandre og være en nytelse for begge parter. Man kan selvfølgelig være åpen for nye ting, men kunne respektere partnerens nei hvis det ikke "faller i smak".

Takk for svar og at du deler dine erfaringer. Oralsex/vibrator trikset høes bra ut. Fungerer det best med dama på magen, ryggen eller siden? Har prøvd andre kombinasjoner som fingre i mus og rumpe samtidig men ikke akkurat den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''.Og de som motsetter seg mest,er gjerne de som har mest lyst å prøve! ;0)''

Hahaha. As if. Vedder på at analsex er skikkelig deilig gitt. Litt avføring og sånn er jo bare deilig :)

Anal sex betyr ikke avføring alle veier.. ;0)

Men for all del,om du liker det..

Man er jo så forskjellige.. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Ann

Takk for svar og at du deler dine erfaringer. Oralsex/vibrator trikset høes bra ut. Fungerer det best med dama på magen, ryggen eller siden? Har prøvd andre kombinasjoner som fingre i mus og rumpe samtidig men ikke akkurat den der.

Med oralsex/vibrator ligger jeg på ryggen. Andre ganger ligger jeg på siden med han bak. Da kan han også bruke den ene hånden foran. Ellers har vi også misjonærstillingen, bortsett fra at han står på kne og kommer til med hånden både på g-punkt og klitoris. På magen eller såkalt doggy-style syns jeg ikke noe særlig om, det blir liksom litt gal vinkel for meg og det er ubehagelig. Men det varierer vel også fra par til par. Man må vel bare prøve seg frem. Men det viktigste er å ikke bare presse seg på men ta det forsiktig. I disse stillingene er det jeg som kan bestemme farten og jeg tror det at damene kan få litt kontroll gjør det lettere å prøve om man er usikker. Da tar man det bare så langt man syns det er godt og stopper der. Og er tryggere på seg selv neste gang og kan kanskje gå litt lengre.'

Nå kan jeg bare snakke for meg selv her, men pass kanskje litt på at du ikke maser for mye om analsex "hele tiden". Da blir man lett litt lei hele greia, og lysten minker. Pass på å ha litt normal "hverdagssex" innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiemonster

Hei, hei. Blir rimelig oppgitt over alle uff´ene og æsj´ene her inne, fra folk som aldri har prøvd (noe) før og ikke aner hva de snakker om. Min mann og jeg har et godt og aktivt seksualliv, noe som også innbefatter analsex når det passer seg slik. Selv er jeg ikke begeistret for buttplugg, iallefall ikke den typen som smaler inn i enden. I så fall må du være veldig varsom når den skal ut igjen. Det kan gjøre veldig vondt hvis den ikke tas sakte og forsiktig ut. Muskelen strammer rundt den tynne enden og hvis den strekkes for fort ut gjør det vondt, og kan revne. Er heller ikke særlig beistret for en finger bak, det er ofte bare ubehagelig , men det er jo "smak og behag". Noe som fungere bra som oppvarming for meg er oralsex med en vibrator mot anus. Godt med glidekrem selvfølgelig. Etter hvert som jeg blir mer opphisset "trer" jeg meg på selv. Da er det jeg som styrer farten og inntrengingen. På denne måten kan jeg komme både to og tre og fire ganger på rappen. Da fungerer det veldig godt med "vanlig" analsex etterpå. Skremselspropaganda som utvidelse av tarmen, ufrivillig avføring og inkontinens er bare tull, selv om såkalte "helsevesentyper" sier at sånn er det. Men selvfølgelig kreves det ved dette som ved all annen aktivitet at man tar det med ro, ikke presser grenser, eller finner seg i noe som er vondt for å tilfredstille partneren. Sex, i alle former, er noe som skal utføres i samspill med hverandre og være en nytelse for begge parter. Man kan selvfølgelig være åpen for nye ting, men kunne respektere partnerens nei hvis det ikke "faller i smak".

Tips: Pass på å svare under innlegget til den som spør, slik at han/hun får det opp under "svar til meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiemonster

Det er da ikke mulig å komme unna det når det står på 100 siste. Fikk frysninger da jeg så overskriften og synes det er utrooolig ekkelt. Rart at ikke folk tåler å høre det når det til og med utleverer seg på nett. Jeg sier bare hva jeg mener. Har dere problemer med det? Jeg synes det er utrolig urenslig, kvalmt og ekkelt.

Det er ikke det at folk ikke tåler å høre det; ingen interesserer seg for det. Burde ikke være så vanskelig å forstå. Og nei - det er ikke så "ille" det du skriver, det er bare meningsløst i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiemonster

Anal sex betyr ikke avføring alle veier.. ;0)

Men for all del,om du liker det..

Man er jo så forskjellige.. ;0)

Don't feed the trolls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Analsexangst

''Uansett, er det noen som har tips til bruken av buttplug?''

Ja, du burde først tømme ei flaske Plumbo inn i din egen anal, deretter smører du Buttplug`en inn med Loctite (lynlim) og stapper den så langt opp du får den.

Takk Geir! Vi trenger litt mannlig støtte her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med oralsex/vibrator ligger jeg på ryggen. Andre ganger ligger jeg på siden med han bak. Da kan han også bruke den ene hånden foran. Ellers har vi også misjonærstillingen, bortsett fra at han står på kne og kommer til med hånden både på g-punkt og klitoris. På magen eller såkalt doggy-style syns jeg ikke noe særlig om, det blir liksom litt gal vinkel for meg og det er ubehagelig. Men det varierer vel også fra par til par. Man må vel bare prøve seg frem. Men det viktigste er å ikke bare presse seg på men ta det forsiktig. I disse stillingene er det jeg som kan bestemme farten og jeg tror det at damene kan få litt kontroll gjør det lettere å prøve om man er usikker. Da tar man det bare så langt man syns det er godt og stopper der. Og er tryggere på seg selv neste gang og kan kanskje gå litt lengre.'

Nå kan jeg bare snakke for meg selv her, men pass kanskje litt på at du ikke maser for mye om analsex "hele tiden". Da blir man lett litt lei hele greia, og lysten minker. Pass på å ha litt normal "hverdagssex" innimellom.

Går da tross alt mest i "hverdagssex". Anale gleder blir mer noe man bruker som ekstra krydder iblandt. Selv på utprøvingsstadiet. Det kerver jo en del ekstra tid og tålmodighet også. Ingenting i veien med et vanlig råknull ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ekkelt? La vær å svare hvis du ikke har andre ting å si. Noen liker det, som andre liker andre ting. Mye jeg syns er ekkelt også, men da tier jeg heller.

Du tier om det. Men det gjør ikke jeg. Vemmes såpass at jeg må si det. Der er vi nok forskjellige tenker jeg. Har like mye rett til å si hva jeg mener som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke et troll. Er alle som er uenige med deg troll?

Du kan riste på alle tre hodene så mye du vil. 15 poster i en tråd om bruken av buttplug bare for å si "analsex er æsj" taler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...