Gå til innhold

Buttplug


Maglor

Anbefalte innlegg

Du kan riste på alle tre hodene så mye du vil. 15 poster i en tråd om bruken av buttplug bare for å si "analsex er æsj" taler seg.

Du glemte å si æsj, æsj, æææsj :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Maglor

    21

  • Cookiemonster

    12

  • fuji1365380447

    2

Cookiemonster

Er ikke et troll. Er alle som er uenige med deg troll?

Nei, alle som troller er troll. Uansett hva du troller med. Enkelt og greit. Slå opp "troll" på wikipedia - kanksje du lærer noe. Definisjonen er ganske universal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle som troller er troll. Uansett hva du troller med. Enkelt og greit. Slå opp "troll" på wikipedia - kanksje du lærer noe. Definisjonen er ganske universal.

Jeg troller ikke. Jeg sier bare meningen min. Men du får nå bare synes det du synes. Det er ganske utrolig å bli kalt troll fordi man sier meningen sin da hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle som troller er troll. Uansett hva du troller med. Enkelt og greit. Slå opp "troll" på wikipedia - kanksje du lærer noe. Definisjonen er ganske universal.

Beklager om jeg trakket deg på tærna, forresten, var ikke meningen :o) men det er jo bare det JEG mener da, ikke en universalsannhet for alle. men dette mener altså jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager om jeg trakket deg på tærna, forresten, var ikke meningen :o) men det er jo bare det JEG mener da, ikke en universalsannhet for alle. men dette mener altså jeg!

Er du ei av de perverse som liker å stappe endetarmen full i duppedingser også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spekepølse

Jeg troller ikke. Jeg sier bare meningen min. Men du får nå bare synes det du synes. Det er ganske utrolig å bli kalt troll fordi man sier meningen sin da hehe :-)

troll blir du ikke for meningen men fordi du ikke klarer å la være å gjenta og gjenta og gjenta ....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingemanns kjære

Det gjør ikke jeg. Jeg sier hva jeg mener. Det må folk tåle.

Det skal du ha. Du har nå klart å holde liv i en tråd som godt mulig ville stoppet etter et svar eller to.

Du har fremhevet din mening, men du har også fått andre til å lese hovedinnlegget.

Slik jeg reagerer på denne tråden, blir jeg lei av dine gjenntakelser, kommer sannsynligvis til å la vær å lese noe annet med din underskrift. Enkelte andre i tråden har jeg blitt mer nysgjerrig på, og vil kanskje oppsøke deres innlegg litt mer i fremtiden.

Ikke alltid det er lurest å rope høyest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spekepølse

interessant å se hvordan der ser ut til at de fleste tror at dette er noe du tvinger dama til ... at en jente skulle ønske dette er visst helt utenkelig:D jaja.dem om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

troll blir du ikke for meningen men fordi du ikke klarer å la være å gjenta og gjenta og gjenta ....:)

Og dere klarer jo bare ikke la være å la dere provosere av mine holdninger :o) Hadde ikke vært mye liv i tråden om dere ikke svarte og ble provosert av hva jeg mener da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er du?

Nei, er du galen?

Vet ikkje helt ka en "Buttplug" er en gang, anna en det som ligger i ordet...

Men det er vel en eller anna slags kork som de stapper opp i endetarmen, av en eller annen uforståelig grunn...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''.Og de som motsetter seg mest,er gjerne de som har mest lyst å prøve! ;0)''

Hahaha. As if. Vedder på at analsex er skikkelig deilig gitt. Litt avføring og sånn er jo bare deilig :)

Vel, for noen er nytelsen større enn pertentligheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spekepølse

Og dere klarer jo bare ikke la være å la dere provosere av mine holdninger :o) Hadde ikke vært mye liv i tråden om dere ikke svarte og ble provosert av hva jeg mener da.

jeg tror du må lære deg å se forskjell på folk som er provoserte og folk som er lei av pisspreik:) Du er ikke spesielt provoserende, beklager å måtte ta livet av dine store forhåpninger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nodolodi

''.Og de som motsetter seg mest,er gjerne de som har mest lyst å prøve! ;0)''

Hahaha. As if. Vedder på at analsex er skikkelig deilig gitt. Litt avføring og sånn er jo bare deilig :)

Neste gang du onanerer - prøv å stikk en finger inn i rumpehullet og føl forskjellen!

ikke det at jeg tror at du klarer det, men nå kan du jo tenke på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er du galen?

Vet ikkje helt ka en "Buttplug" er en gang, anna en det som ligger i ordet...

Men det er vel en eller anna slags kork som de stapper opp i endetarmen, av en eller annen uforståelig grunn...?

*LOL*

Kva skal ein med kork der da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er du galen?

Vet ikkje helt ka en "Buttplug" er en gang, anna en det som ligger i ordet...

Men det er vel en eller anna slags kork som de stapper opp i endetarmen, av en eller annen uforståelig grunn...?

Direkte oversatt betyr det "rumpeplugg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte oversatt betyr det "rumpeplugg"...

Akkurat, det er jo det eg sier, en kork som de setter inn i rumpa.

Men ikkje spør meg om hvorfor de gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du ha. Du har nå klart å holde liv i en tråd som godt mulig ville stoppet etter et svar eller to.

Du har fremhevet din mening, men du har også fått andre til å lese hovedinnlegget.

Slik jeg reagerer på denne tråden, blir jeg lei av dine gjenntakelser, kommer sannsynligvis til å la vær å lese noe annet med din underskrift. Enkelte andre i tråden har jeg blitt mer nysgjerrig på, og vil kanskje oppsøke deres innlegg litt mer i fremtiden.

Ikke alltid det er lurest å rope høyest.

Du skal vite at dette blir et enormt tap for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, det er jo det eg sier, en kork som de setter inn i rumpa.

Men ikkje spør meg om hvorfor de gjør det!

Kan man bruke vinopptrekker til å få den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vite at dette blir et enormt tap for meg.

Rumpekorkens Venner takker deg for den innsatsen du har gjort for vår sak =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...