Gå til innhold

Buttplug


Maglor

Anbefalte innlegg

interessant å se hvordan der ser ut til at de fleste tror at dette er noe du tvinger dama til ... at en jente skulle ønske dette er visst helt utenkelig:D jaja.dem om det.

Tvinger ikke noen til noe jeg. Har faktisk aldri måtte foreslå analsex siden jentene tar initiativet først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Maglor

    21

  • Cookiemonster

    12

  • fuji1365380447

    2

Gjest Sånn litt småirritert

En buttplug er noe du får på resept for ikke å drite på deg, uansett du er jævla flink til å drite på draget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En buttplug er noe du får på resept for ikke å drite på deg, uansett du er jævla flink til å drite på draget

Høres ut som du har prøvd metoden til Geir og limt den fast =oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiemonster

Jeg troller ikke. Jeg sier bare meningen min. Men du får nå bare synes det du synes. Det er ganske utrolig å bli kalt troll fordi man sier meningen sin da hehe :-)

Det er ikke utrolig, og du "sier ikke bare meningen din". Hvis noen lager en tråd hvor de spør "Hva synes du om analsex", og du svarer på den måten i den tråden, da sier du meningen din der hvor den hører hjemme. Når noen lager f.eks. en tråd hvor de spør "Hvordan har jeg analsex?", så har din mening om analsex ingen relevanse. Er dette egentlig så vanskelig for deg forstå? Trolling er nettopp å skrike ut meningen sin i irrelevante sammenhenger, og så argumentere for at det er relevant, selv om ingen andre DER OG DA interesserer seg for hva du mener, iom. at det ikke har noe med saken gjøre.

Jeg føler at dette er litt som å forsøke å forklare kvantemekanikk for en femåring, og/eller at du rett og slett ikke vil forstå det de fleste normalt sosialt intelligente mennesker skjønner uten å ha behov for å krangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiemonster

Og dere klarer jo bare ikke la være å la dere provosere av mine holdninger :o) Hadde ikke vært mye liv i tråden om dere ikke svarte og ble provosert av hva jeg mener da.

Tja, noen blir provoserte av trolling. Det gjør ikke deg til noe mindre troll av den grunn. Og en tråd som dette trenger egentlig ikke liv - den trenger at vedkommende som stiller spørsmålet får svar fra folk som er voksne nok til å svare hvis de kan, og å la være hvis de ikke kan.

Hva synes du forresten om mannlige homofile? Er disse også noen som driver med usyselige ting som gjør at de fortjener latterliggjørelse og "æsj"ing, iom. at en del av dem faktisk har analsex? Hvis du er anti-homo, så er det greit nok - da er du bare trist. Men hvis du ikke er det, hva er så forskjellen på pikk eller buttplug i ei damerumpe og ei mannerumpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...