Gå til innhold

"John Rambo er tilbake"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Nei..Kino er faktisk det verste jeg vet...

Ikke på bakerste benk med mannen for å se en romantisk film engang? Åhh for noen fine minner man har! "ler"

Skrevet

Ikke på bakerste benk med mannen for å se en romantisk film engang? Åhh for noen fine minner man har! "ler"

He,he,ikke engang da nei..

Liker ikke kino i det hele tatt..

*Grøsser* ;0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

He,he,ikke engang da nei..

Liker ikke kino i det hele tatt..

*Grøsser* ;0)

Du da! Kino er vel koselig vel! flott lyd og en "mate" ved siden av deg + litt godt i pose! Popcorn med "butter" og småsnacks! er så flott atte! "smiler"

Skrevet

Du da! Kino er vel koselig vel! flott lyd og en "mate" ved siden av deg + litt godt i pose! Popcorn med "butter" og småsnacks! er så flott atte! "smiler"

Du glemte det store hodet som dekker halve lerretet.. ;0)

Jeg er liten,og foran meg sitter alltid en kjempe..

Sitte rett opp og ned så lenge passer meg dårlig..

Ikke kan jeg røyke heller..

For ikke snakke om visst man må på do..

Nei,kino er ikke noe for meg! ;0)

Annonse

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du glemte det store hodet som dekker halve lerretet.. ;0)

Jeg er liten,og foran meg sitter alltid en kjempe..

Sitte rett opp og ned så lenge passer meg dårlig..

Ikke kan jeg røyke heller..

For ikke snakke om visst man må på do..

Nei,kino er ikke noe for meg! ;0)

De har slike kasser som barna kan sitte på vet du! "erter" Finnes ved kino inngangen! og tisse gjør man før filmen begynner! Det er noe alle gjør! "humre" Prøv igjen! kanskje du liker det allikevel!

Skrevet

De har slike kasser som barna kan sitte på vet du! "erter" Finnes ved kino inngangen! og tisse gjør man før filmen begynner! Det er noe alle gjør! "humre" Prøv igjen! kanskje du liker det allikevel!

He,he,får spør etter en slik kasse neste gang! ;0)

Ja,man tisser jo først,men om fimen varer lenge,og man sitter der å drikker.. Uff..

De siste årene har jeg gårr på "ringenes herre",de filmene varer jo drit lenge...

Men hva gjør man ikke for mannen... ;0)

Skrevet

ikke i helgen her,men kanskje neste helg. :-)

hadde vært koslig,lenge siden nå.

Skrevet

Nei, det skal eg ikkje, skal på kino i morra og se en film som heter "This is England".

Han heter vel ikkje John Rambo vel?

Trodde det var bare Rambo eg.

Ps! Håper han har brukt tiden flittig hos logoped siden sist Rambofilm! he.he..

Kåre Kruttlapp
Skrevet

He,he,får spør etter en slik kasse neste gang! ;0)

Ja,man tisser jo først,men om fimen varer lenge,og man sitter der å drikker.. Uff..

De siste årene har jeg gårr på "ringenes herre",de filmene varer jo drit lenge...

Men hva gjør man ikke for mannen... ;0)

Så koselig at du gjør dette! Ingenting er som å gjøre ting for hverandre! Og det skal gå begge veier selvsagt! Hvis du vet han liker action film så foreslå du å gå eller kjøp biletter på forhånd! Da kan jeg nesten love deg et "hakaslepp" Jeg hadde satt innmari pris på slikt!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Nei, det skal eg ikkje, skal på kino i morra og se en film som heter "This is England".

Jo han heter faktisk John Rambo fra den første filmen! Glemmer aldri den filmen! Den var bare "konge" "ler"

Skrevet

Så koselig at du gjør dette! Ingenting er som å gjøre ting for hverandre! Og det skal gå begge veier selvsagt! Hvis du vet han liker action film så foreslå du å gå eller kjøp biletter på forhånd! Da kan jeg nesten love deg et "hakaslepp" Jeg hadde satt innmari pris på slikt!

Ja,det er koslig å glede hverandre med overraskelser!

:0)

Annonse

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Har litt sansen for Stallone egentlig! Han er så himla matcho og "pønsj" i måten å være på! En snåling det er lett å like!! Ta med deg dama og få litt lett underholdning! Jeg skal ihvertfall!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Eller typen din! "unnskyld" jeg tok visst feil her! "ler"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ps! Trur neppe han snøvler mindre i denne filmen! men det får gå! Det er jo en del av moroa! "filrer"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...